fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה: השוער דין גל הוזמן לנבחרת האולימפית

דין גל רק בן 19, אך הוקפץ ומשחק בקבוצת גיל גדולה יותר. בסגל נכלל גם שחקן קבוצת הבוגרים והנוער ירין חסן
דין גל
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)
דין גל
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שוער קבוצת הנוער של מכבי נתניה דין גל קיבל בשבוע שעבר זימון מכובד מאוד לסגל הנבחרת האולימפית של ישראל. ביום שלישי השבוע זומנו למחנה אימון בן יומיים שחקני נבחרת ישראל בשנתוני לידה 1992-1993 וזאת כהמשך ההכנות למשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2015 ולקראת משחק הידידות בהולנד במהלך חודש מרץ. דין גל משתייך בן 19 , הוקפץ ומשחק בגיל גדול יותר. בנוסף לדין גל נכלל בסגל גם שחקן קבוצת הבוגרים והנוער ירין חסן אשר גדל במחלקת הנוער של המועדון. בנוסף אליהם משתייך לסגל גם שחקן מכבי נתניה עומר צלישר שגדל גם הוא ושיחק במחלקת הנוער של מכבי נתניה עד גיל 15 וחזר בעונה שעברה לקבוצת הבוגרים. בינתיים קבוצת הנוער של המועדון בצוותא עם גל השיגה במהלך השבוע שעבר שני ניצחונות ליגה חשובים שהקפיצו אותה למקום השמיני בטבלה.

למעשה מאז הוטלה משימת האימון על המנהל המקצועי במחלקה בני לם, זכתה הקבוצה בחמישה ניצחונות רצופים (4 בליגה ו-1 בגביע) ועלתה מהמקום ה-15 למקום השמיני. בשבת האחרונה אירחה הקבוצה את בית"ר ירושלים למשחק חשוב. המחצית הראשונה היתה בינונית והסתיימה בתיקו אפס. במחצית השניה עלו השחקנים מפוקסים יותר ובדקה ה-50 היה זה ירין חסן שהעלה את נתניה ליתרון 0:1 לאחר ששיגר כדור קשתי לחיבורים. נתניה שלטה במשחק אולם לא הצליחה להגדיל את התוצאה עד לדקות האחרונות של המשחק. בדקה ה-89 חטף אביב אברהם כדור מהבלם הירושלמי, דהר לעבר השער ומול השוער גלגל את הכדור לפינה. כעבור שתי דקות היה זה אליאס חורי שכבש מקרוב והעלה את נתניה ל-0:3 וקבע את תוצאת המשחק. באמצע השבוע התארחה הקבוצה בראשון לציון ממרכז הטבלה וגם שם השיגה תוצאה זהה, ניצחון חלק 0:3. נור ביסאן היה זה שהעלה את נתניה ליתרון במחצית הראשונה. במחצית השניה היו אלו אלי הרוש ואלעד בוארון שקבעו את תוצאת המשחק. בעקבות ארבעת הניצחונות הרצופים קפצה קבוצת הנוער מהמקום ה-15 בטבלה למקום השמיני והיא במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השישי בטבלה. בני לם התייחס למשחקים האחרונים: "אני שמח שחזר לשחקנים הביטחון העצמי והדבר בא ליידי ביטוי בתוצאות. אני מרוצה מאוד מהעובדה שבשני המשחקים האחרונים לא ספגנו".

תוצאה מצוינת נוספת השיגה קבוצת נערים א' אשר יצאה למשחק סופר חשוב מול מ.ס אשדוד אשר בצמרת הטבלה. חניכיו של יוני וקנין הפגינו נחישות ורצון עז לנצח את המשחק ובדקה ה-25 היה זה איהאב מסראווה שכבש מקרוב לאחר בישול מצוין של ניר עזריה. אשדוד הצליחה להשוות לקראת סוף המחצית.

במחצית השניה נתניה היתה טובה יותר והצליחה להשיג את שער הניצחון מכדור חופשי שסובב לתוך הרחבה ואותו המשיך פנימה ניר עזריה. משחק הדרבי בין קבוצות נערים ג' בין נתניה לטוברוק הסתיים בתיקו 1:1. נתניה, של יוסי טוויל, היתה טובה יותר לכל אורך המשחק ובדקה ה-61 היה זה מג'ד אבו ליל שהעלה את נתניה ליתרון מוצדק. נתניה יכלה להגדיל את התוצאה אך החמיצה מצבים רבים. בדקה ה-80 היתה זאת דווקא טוברוק שהצליחה לגנוב שער ולהשוות. הישג גדול מאוד למחלקת הנוער של מכבי נתניה כאשר לא פחות מתשע קבוצות ישחקו בשלב שמינית גמר גביע המדינה. ביום חמישי שעבר נערכה הגרלת גביע המדינה ולמחלקת הנוער של מכבי נתניה נציגות מכובדת מאוד בשלב שמינית גמר הגביע. בהגרלה נכחו יו"ר מחלקת הנוער איציק גניש והמנהל המקצועי בני לם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות