fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך אחרון בדרך ללאומית

מכבי נתניה ניצלה את הימים האחרונים של חלון ההעברות כדי לשנות את הסגל בצורה קיצונית. לאחר הפסד ליגה נוסף ברור גם לראשי הקבוצה שרק נס ישאיר אותם בליגה * הפרשן מוטי איוניר, שחקן העבר אורי אוזן והאוהד יקיר להב מנסים להעריך את הסיכויים וממליצים איך לעשות את הדברים טוב יותר
לא מרוצים. הקהל של מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)
לא מרוצים. הקהל של מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)

 

 

 

אחרי עוד הפסד ביתי, 2:0 לבני סכנין, במכבי נתניה שברו השבוע את הראש האם להתחזק במאמץ אחרון לשרוד בליגת העל, או לבצע מכירת חיסול ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה בליגה הלאומית.

לאחר סגירת חלון ההעברות, נראה כי המגמה בנתניה היא לנסות לסיים את העונה בכבוד, אבל עם מודעות לכך שבעונה הבאה הקבוצה תהיה בלאומית.

למעשה, השבוע האחרון הציג מהפכה של ממש. נתניה נפרדה ממספר שחקנים מרכזיים כגון רומריו פירס שעבר למכבי חיפה, החלוץ יובל אבידור שעבר לסכנין, גאל מרגוליס עבר להפועל רמת גן, חמזה בארי הושאל להפועל תל אביב ואפילו ארון שיונפלד, שהגיע בקול תרועה גדולה רק לפני שבועיים, עבר להפועל תל אביב. מי ששוחררו עוד לפני כן היו מילאן סמיליאניץ' ונבו מזרחי.

לעומתם, מי שהצטרפו לקבוצה היו קשרה של הפועל תל אביב איסמעילה לינגאנה וחלוץ מ.ס. כפר קאסם מליגה א', סאמח מרעב, שכבש העונה 8 שערים וחתם בקבוצה באמצעות הסוכנת ויקי ואקנין. גם המגן השמאלי נמניה פטרוביץ', שהגיע מפרטיזן בלגרד ויכול לשחק כקשר אחורי, חתם, וגם אביעד בורלא צורף מבני יהודה.

שחקן נוסף שצפוי היה להצטרף (אבל לא חתם עד לשעת סגירת הגיליון) הוא הקשר בובי וורשואו, שהגיע באמצעות סוכנו, שחקן העבר של נתניה, ליאוניד קרופניק.

לא מרוצים. הקהל של מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)
לא מרוצים. הקהל של מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)

 

מוטי איוניר: להתחיל לבנות סגל לעונה הבאה

הבעיה של מכבי נתניה התחילה כבר בפתיחת העונה, והייתה שילוב של מספר דברים. ראשית צריך לזכור שמכבי נתניה סבלה מפציעות רבות, בעיקר של שחקנים בכירים כמו ערן לוי וישראל זגורי.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שנתניה אומנם בנויה על סגל של 25 שחקנים, אבל מתוכם יש רק שלושה או ארבעה בכירים, וכאשר שניים מהם נפצעים, זה לא טוב. הבעיה הנוספת היא שהקופה של מכבי נתניה לא משופעת במזומנים, ואי אפשר להביא מחליף ברמה הולמת.

ברגע שאינך יכול למצוא מחליפים ראויים, ובמקביל הקבוצה לא מצליחה, זה גורם ללחץ וזה מתכון לנפילה. בנתניה לא מצאו את המתכון לשינוי בסגל וגם שינוי המאמנים לא הועיל להם.

ירדה או לא ירדה?

אני חושב שמכבי נתניה כבר ירדה ליגה. ההפרש בתחתית הוא גדול ואני לא רואה שום אופציה שנתניה עוד תצליח להישאר בליגת העל. צריך לקרות נס גדול במיוחד כדי שנתניה תישאר בליגה.

 

הכתבה המלאה מחר, שישי, ב"חדשות נתניה" ובממהדורה הדיגיטלית

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות