fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי נתניה מטפסים בגביע

כל קבוצות הילדים והנערים במחלקות הנוער של מכבי נתניה ניצחו ועלו לסיבוב השני של גביע המדינה
טורניר חנוכה. בתי הספר לכדורגל של נתניה ופתח תקווה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
טורניר חנוכה. בתי הספר לכדורגל של נתניה ופתח תקווה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

בשבוע שעבר התקיים הסיבוב השני בגביע המדינה לקבוצות הילדים והנערים במחלקות הנוער. מחלקת הנוער של מכבי נתניה רשמה הישג נאה כאשר ניצחה את כל המשחקים ועלתה לשלב הבא בכל השנתונים.

שתי קבוצות נערים ג' עלו לשלב הבא. הקבוצה הראשונה ניצחה במשחק חוץ את עירוני רמת השרון בתוצאה 2:4. לנתניה כבשו יעקב חדאד, נדב קריב, לירוי גבאי והראל פינגלה. הקבוצה השנייה באותו שנתון ניצחה בבית 1:2 את הפועל תל אביב. אור לוי כבש צמד לנתניה.

טורניר חנוכה. ילדי בתי הספר לכדורגל של נתניה ופתח תקווה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
טורניר חנוכה. ילדי בתי הספר לכדורגל של נתניה ופתח תקווה (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

קבוצת ילדים א' הביסה בבית את עירוני כפר קרע בתוצאה 0:8. לירוי גבאי הצטיין עם רביעייה (שיחק בשני שנתונים), אלון גינת, אנס מחאמיד, יוני אוחיון וליאור בכר כבשו שער אחד כל אחד.

קבוצת ילדים ב' ניצחה בבית את עירוני רמת השרון בתוצאה 1:2, וקבוצת ילדים ג' הביסה בחוץ את מכבי ג'ת אלהאלי בתוצאה 0:6.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה, בני לם, היה שבע רצון. "זהו יום מוצלח והרגשה טובה שכל הקבוצות עברו לשלב הבא בגביע המדינה. מפעל הגביע הוא טורניר מעניין והשחקנים והמאמנים שלי לוקחים אותו ברצינות במטרה להגיע אל השלבים הגבוהים. אני מאחל לכל קבוצות המחלקה הצלחה רבה גם בהמשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות