fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואז הגיעו ילדים א'

ילדים א' של מכבי נתניה שברה את המנחוס של משחקי הדרבי מול טוברוק
לירוין גבאי (צילום: אליאב אוזן)
לירון גבאי (צילום: אליאב אוזן)

לאחר הפסדים בלבד במשחקי הדרבי בתחילת העונה, הגיעה קבוצת ילדים א' והחזירה את הכבוד למועדון. בשבת שעברה ניצחה הקבוצה את בית"ר טוברוק בתוצאה 0:2.

לאחר הניצחון עלתה ילדים א' למקום הראשון עם פער של 3 נקודות מטוברוק. הדרבי שנערך בטוברוק הפגיש שתי קבוצות שהגיעו למשחק עם מאזן מושלם לאחר חמישה מחזורים, כאשר למכבי היה יחס שערים עדיף. המשחק היה די שקול ברמתו, אך מחצית ראשונה טובה ותכליתית יותר של נתניה העניקה להם מקדמה גדולה לניצחון. בדקה הרביעית כבש לירון גבאי והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-18 הוסיף מתן לוי עוד שער והכפיל את התוצאה. טוברוק לא ויתרו על המשחק ויזמו מהלכים, אך משחק טוב של הגנת נתניה עשה את העבודה. בנתניה בלטו שחקני השדה קארים בדוויה ואלון גינת.

לירוין גבאי (צילום: אליאב אוזן)
לירון גבאי (צילום: אליאב אוזן)

 

מחלקת הנוער של מכבי רשמה שבת מאכזבת – אף אחת מהקבוצות הבוגרות לא ניצחה. קבוצת הנוער של המועדון סיימה בתיקו 1:1 במשחק חוץ מול בני יהודה. אילון ירושלמי העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-57 אבל שש דקות אחר כך הגיע השוויון של התל אביבים. לאחר התיקו ירדה נתניה למקום העשירי בטבלה ומחר, שבת, תארח את מועדון ספורט אשדוד.

קבוצת נערים א' ספגה הפסד ביתי 2:0 להפועל באר שבע והתדרדרה למקום התשיעי.

קבוצת נערים ב' סיימה בתיקו ביתי 1:1 מול מכבי הרצליה. זה היה התיקו השני של הקבוצה העונה שהוריד אותה למקום השלישי.

קבוצת נערים ג' הפסידה בבית להפועל חיפה בתוצאה 3:2. בנתניה בלט אסף ויזמן עם צמד.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות