fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסינמה סיטי מגיע

נחתם ההסכם להקמת קומפלקס בתי הקולנוע בהיקף של 80 מיליון שקלים. המתחם יכלול גם אולם תיאטרון, מסעדות ובתי קפה
קרוב לאצטדיון. טקס החתימה צילום: רן אליהו

קובי רוגובין, בעלי חברת הנדל"ן רוגובין, ורן פדרמן חתמו על הסכם להקמת מתחם סינמה סיטי במתחם רוגובין-פדרמן בנתניה בהשקעה של כ-80 מיליון שקלים. המתחם צפוי להיפתח בתחילת 2015. ההסכם נחתם במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר.

רשת מתחמי סינמה סיטי הודיעה באחרונה כי צפויים להיפתח מרכזים חדשים בערים ירושלים, כפר סבא, חדרה ובאר שבע. השבוע נודע על הקמת מתחם גם במתחם המסחרי רוגובין-פדרמן סמוך לאצטדיון הכדורגל החדש בנתניה וליד אזור התעשייה והמסחר הדרומי.

קרוב לאצטדיון. טקס החתימה (צילום: רן אליהו)

בהתאם לקונספט מרכזי הבידור של סינמה סיטי, המתחם יכלול קומפלקס עם עשרה בתי קולנוע "חכמים", מתוכם שני אולמות VIP ואולם תיאטרון ומופעים שיכלול 1500 מקומות ומגוון מסעדות ובתי קפה מובילים לצד חנויות מסחר ולנוחיותם של הבאים מגרש שיכלול כ-1000 מקומות חנייה.

לאון אדרי, מבעלי הסינמה סיטי: "סינמה סיטי הוא מותג מוביל ומוכר המזוהה עם תרבות הבילוי והפנאי בישראל. מתחמי הסינמה סיטי מהווים מוקד עלייה לרגל ואני צופה כי המתחם החדש יהווה מוקד משיכה לתושבי העיר והסביבה ויתרום באופן משמעותי להרחבת פעילות הבילוי והפנאי בעיר. סינמה סיטי הציבה סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ ובעולם בזכות שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מרהיב. היינו הראשונים שהטמיעו קונספט בידור חדשני המשלב בין בידור ובילוי אולטימטיבי, מה שהחזיר בגדול את הצופים אל בתי הקולנוע, והפך את חווית הצפייה בקולנוע לחוויה רב גונית ולבילוי אולטימטיבי".

קובי רוגובין, בעלי חברת רוגובין ומתחם רוגובין-פדרמן: "מתחמי הבילוי של הסינמה סיטי הוכיחו את עצמם כמוצלחים ואהובים ביותר על ידי הקהל הישראלי ואנחנו גאים להיות חלק ממיזם זה. אנו צופים כי המתחם החדש ימשוך אליו אלפי אנשים מדי שבוע, בין השאר בזכות המיקום האסטרטגי ודרכי הגישה הנוחים".

ראש העירייה בירכה על ההחלטה וציינה כי הקומפלקס החדש מהווה נדבך נוסף בהתפתחותה הכלכלית יוצאת הדופן של נתניה ושל אזור התעסוקה והטכנולוגיות ספיר, שהפך למוקד משיכה לחברות גדולות ולעסקים. פיירברג ציינה את השילוב המרתק המתפתח במתחם זה ובמתחמים נוספים בעיר, שבין תעסוקות ומסחר לבין שימושי תרבות ופנאי וכן הוסיפה כי נגישותו של המתחם וקרבתו לאצטדיון נתניה, יעניקו ערך מוסף לבאי המתחם".

כתבה: הולי גורפינקל

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות