fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגנבים ביקשו מבעל העסק הוראות הפעלה למדפסות שגנבו

מדפסת
צילום אילוסטרציה

שני תושבי רמאללה לא הצליחו לתפעל את המדפסות המתקדמות שהיו ברשותם והחליטו להתקשר ליחיד שיודע והוא היבואן ממנו גנבו. בלשים מצוות החקירה המיוחד של מרחב שרון המתינו לשניים במחסום קלקיליה ועצרו אותם.

מדפסת
צילום אילוסטרציה

במהלך חודש פברואר נפרץ אחד המחסנים ביישוב בית יצחק ושלוש מדפסות מתקדמות ומשוכללות בשווי 120 אלף שקלים נגנבו. הגנבים נעלמו אל תוך הלילה כשהשלל היקר ברשותם. הם רק לא ידעו שאת המדפסות הייחודיות יודע לתפעל רק בעל העסק ממנו נגנבו והם עוד יצטרכו ליצור עמו קשר על מנת לתפעל אותן.

לפני כשבוע צלצל הטלפון של אחד מתושבי בית יצחק ומעברו השני של הקו ביקש הדובר עזרה בהפעלת מדפסת. בכל יום קיבל עשרות שיחות זהות שכן הוא היבואן של המדפסות והיחיד שיודע לתפעל אותן והיחיד שמפעיל מעבדת תיקונים. כשסיפר לו הפונה באילו מדפסות מדובר הבין כי מדובר באותן מדפסות שנגנבו ממנו, ניתק את השיחה ומיהר להתקשר למשטרה.

בעקבות האירוע תדרכו חוקרי צח"מ שרון את היבואן שקבע להיפגש עם החשודים במחסום הסמוך לקלקיליה. בלשי הצח"מ תצפתו על החשודים, סגרו את השטח והצליחו ללכוד את השניים ביחד עם הציוד היקר. השניים תושבי רמאללה 36, 38 הכחישו את המיוחס להם ונעצרו להמשך חקירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות