fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בצ'יראי הוא מעל לליגה, לא סתם מכבי ת"א רוצה אותו"

מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)
קהל מכבי נתניה (צילום: שלומי גבאי)

הניצחון על הפועל רעננה 0:1 בשבת שחרר הרבה לחץ אצל מכבי נתניה. בקבוצה חששו מהמשחק הזה, שהגיע לאחר שבוע עמוס אשר כלל משחק ליגה מול הפועל באר שבע ומשחק גביע מול מכבי פתח תקווה. מעבר לכך היהלומים רוצים מקום בפלייאוף העליון והניצחון על השכנה מהשרון העניק לקבוצה מקדמה משמעותית במרוץ בפסגת ליגת העל.

החגיגות אחרי המשחק היו מעט  מוגזמות כאשר שחקני הקבוצה ישבו דקות ארוכות על כר הדשא וחגגו מול האוהדים, ולאחר מכן נשמעו שירה וריקודים בחדר ההלבשה. "זה היה ניצחון משמעותי מול רעננה שנמצאת בכושר טוב בתקופה האחרונה. היה לנו חשוב לנצח מול הקהל הביתי שלנו, גם אם זה היה ביכולת לא טובה. לא פחות חשוב הוא שסיימנו את השבוע ללא פציעות", סיכמו בקבוצה.

מי שאחראי על לוח התוצאות החיובי ועל התוצאות הטובות בשבוע האחרון והחשוב הוא כמובן החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי שהפך למוציא לפועל העיקרי של מכבי נתניה העונה והוא הכובש המצטיין בשורות היהלומים העונה עם 9 שערים בכל המסגרות. החלוץ זכה למחמאות מקיר לקיר במועדון ומחבריו לקבוצה. "בצ'יראי הוא מעל לליגה ולא סתם מכבי תל אביב רוצה אותו. הוא נתן שער ענק מול באר שבע, שער לא פחות יפה מול פתח תקווה והפעם קינח בשער מפנדל", אמרו במועדון. שחקני הקבוצה אף צחקו שאמרו: "כאשר הוא הגיע אמרו שיש לו עודף משקל אבל כנראה לא הבינו שיש לו עודף כישרון".

בציראי (צילום: מכבי נתניה)
בציראי (צילום: מכבי נתניה)

גם הבלם הגרמני טים הויבך זכה לשבחים על משחקו, וזאת לאחר שהייתה כוונה במכבי נתניה לשחררו במועד ההעברות האחרון. הויבך: "בשום שלב לא חשבתי לעזוב את נתניה ואמרתי את זה גם לאייל סגל. כמובן שזו הייתה תקופה מאוד קשה עבורי, אבל עכשיו אני מרגיש טוב מאוד. זה היה או לעבוד קשה יותר או לוותר. עבדתי קשה בשביל זה ואני שמח על רצף האי ספיגה".

"היה קשה אחרי שהרבה שחקני מפתח עזבו", ניתח הגרמני, "במשחקים הראשונים לא שיחקנו טוב. ערן לוי ודיא סבע כבשו 15 שערים וגם דן גלזר עזב, אבל עכשיו מצאנו את הדרך הנכונה כדי להצליח. המטרה הראשית שלנו היא לנצח במשחק הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות