fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בולמש: להקפיא היתרי בנייה למגורים בעיר ימים

אפרים בולמש צלום קובי לחמיש
אפרים בולמש צלום קובי לחמיש

 

אפרים בולמש, מועמד העבודה לראשות העיר פנה השבוע לראש העירייה מרים פיירברג -איכר, בקריאה להקפיא כל הוצאת היתרי הבנייה בעיר ימים, עד לאחר קיום דיון מקצועי בתכנית המתאר של עיר ימים. לדבריו ההיתרים שאותם מוציאה העירייה למאות יחידות דיור חדשות, מטילה עומס תחבורתי שאינו נופל מעומס של בתי מלון.

אפרים בולמש צלום קובי לחמיש
אפרים בולמש (צילום קובי לחמיש)

בולמש: "עיר ימים, כמו מזרח נתניה, מרכז העיר וצפון העיר, סובלות מקטסטרופה תחבורתית צריך מדיניות ולא בלגן בו יד ימין לא יודעת מה שמאל עושה. המכרזים לבתי מלון בכל הקשור לאדמות מנהל יוצאים אך ורק בהסכמתה של העירייה כגוף המבצע את מדיניות ראש העיר. יתרה מזאת, מנהל מקרקעי ישראל (רמ"י) לא היו מפרסמים מכרז מבלי שהיו מקבלים את תחשיב מיסי הפיתוח אותה דורשת עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת שהיא הזרוע המבצעת של העירייה. כמו כן, נראה לי הזוי לחלוטין, שחברי מועצה המקבלים סמכותם מראש העירייה וחברים בקואליציה העירונית וכן דירקטורים בח.ל.ת שהוציאה התחשיב לרשות מקרקעי ישראל, פועלים נגד מדיניות ראש העירייה.  קובעי מדיניות, ביניהם חברי מועצה, לא יכולים לנהוג כך. כל שינוי קוסמטי שיתקבל כעת וירצה את תושבי שכונת עיר ימים, ישפיע על העיר כולה ויגלגל את הקטסטרופה התחבורתית לשכונה או אזור אחר. בעיות יש לפתור באמצעות מדיניות ברורה ולא פתרונות פלסטר'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות