fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין בנתניה חניה ייעודית לפריקה וטעינה

מנחם אילוז צילום רפי סיני
מנחם אילוז צילום רפי סיני

בכל מרכז העיר נתניה קיים רק מקום אחד המיועד בשילוט לפריקה וטעינה והוא נמצא ברחוב רמז. המצב גורם למחלקים וסיטונאים לקבל דוח"ות ואיתם קנסות המצטברים לאלפי שקלים.

פריקה וטעינה במרכז העיר מתאפשרת משעות הלילה ועד לשעה 09:30 בבוקר שלטענת הסוחרים לא מציאותי. לדבריהם פריקה וטעינה נעשית גם בשעות אחרות מאחר והמחלקים לא יכולים לעמוד בהגבלה של העיריה כמו למשל עושי משלוחים.

מנחם אילוז צילום רפי סיני
מנחם אילוז צילום רפי סיני

יו"ר עמותת התאחדות בעלי העסקים והעצמאים מנחם אילוז דורש מקומות חניה לטעינה ופריקה מסומנים וייעודיים לדבריו מקומות אלה שיוסמנו בכחול לבן ישמשו בשעות אחרות לחניה לאזרחים: "יש במרכז העיר הרבה מקומות המסומנים היום באדום לבן ללא סיבה מוצדקת, מקומות אלה יכולים לשמש גם כמקומות לפריקה וטעינה וגם כחניה בכחול לבן".

בסיור שעשה אילוז ביחד עם מנהל מחלקת החניה ופקח בכיר במשך שעתיים במרכז העיר נבדק הנושא: "במצב כפי שהוא היום סוחרים וסיטונאים נקנסים באלפי שקלים לשנה, דבר שאי אפשר לשאת מבחינה כלכלית. אנחנו נפעל להסבת עוד מקומות חניה לפריקה וטעינה ובמקביל נפעל לביטול הקנסות שכבר נתנו כי אם העיריה לא מסוגלת להקצות מקומות ייעודיים ומסומנים לפריקה וטעינה שהיא מחוייבת לתת, היא צריכה להתחשב ולבטל את הקנסות". אומר אילוז.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "במסגרת הקשר הטוב עם הסוחרים שמקיימת העירייה באמצעות מנהלת מרכז העיר והפיקוח העירוני, הוחלט כבר בשנת 2017 על הקלה משמעותית ביותר בנושא פריקה וטעינה לעסקים במרכז העיר. ההחלטה על סיום פריקה/טעינה בשעה 9.30 בבוקר נובע מהרצון לאפשר תנועה חופשית של הולכי רגל ורכבים ברחובות מרכז העיר. שעות הבוקר הן שעות השיא של תנועת הקונים בחנויות ובעסקים ויש לאפשר זרימה חופשית של הולכי רגל ורכבים. בעלי העסקים רשאים לפרוק ולטעון סחורות אף במקומות המסומנים באדום לבן כל עוד אינם מהווים הפרעה לתנועה בשעות הלילה ועד השעה 9.30 בבוקר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות