fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אטרקציה בשכונת אגמים: סופר ללא מותגים

רשת" סופר אחד" תפתח בקרוב סניף בשכונת אגמים ולא תמכור מותגים כמו מילקי ובמבה. חלק מתושבי השכונה חוששים כי האטרקציה של מוצרים זולים, תהווה מקום עלייה לרגל עבור המוני צרכנים, קונספט שאינו מתאים לשכונה
סופר אחד1
סופר אחד1 (צילום: יח"צ)

סוערות הרוחות בשכונת אגמים, לאחר שנודע כי רשת מזון מוזלת בשם "אחד" מתכוונת לפתוח סניף גדול בשכונה.  חלק מ

סופר אחד1
סופר אחד1 (צילום: יח"צ)

הדיירים פתחו במחאה ומתנגדים לפתיחת הסניף שלא ישרת לדבריהם את תרבות הצריכה שלהם.  רשת "אחד", פועלת במודל של הרשתות הגרמניות המצליחות אלדי ולידל. "ומוכרת מוצרים של ספקים קטנים אחד מכל מוצר ולא תמצאו בה את המותגים הגדולים כמו: קוקה קולה, תנובה, שטראוס, סנו ועוד. הסניף הראשון של הרשת הוקם ברעננה מתוך כוונה להיאבק ביוקר המחיה בישראל באמצעות הוזלה של מוצרי מזון.

מיטל ואקיל – מרי סוכנת נדל"ן בשכונה מסבירה: "זה רעיון אדיר ונדיר להביא את הרשת הזאת לנתניה אבל לא לליבה של שכונת מגורים קטנה. המטרה לחסוך בהוצאות על מזון אמורה להיות נגישה לכלל הציבור בעיר. זה אמור להיות אטרקציה וזה יביא לכאן המונים ולכך אין כאן תשתיות. אם יגיעו ביום שישי 500 איש לא יהיה מקום חנייה פנוי בשכונה כולה. צריך שיהיה כאן משהו שישרת את כלל הציבור בשכונה עם מגוון מוצרים שלא נזדקק לנסוע לאזור התעשייה בשביל חיתולים ומזון לתינוקות".

באגמים יש מרכז מסחרי קטן בן שלוש קומות בשטח של מעל 3000 מ"ר שנבנה על ידי חברת שבירו המחזיקה בבעלות על המקום. ה"אחד" אמור להיות בקומת החניה הראשונה צמוד ל-150 מקומות חניה בלבד בשטח של 600 מ"ר. מיטל ואקיל~מרי: "מה שאנשים אינם יודעים כן זה שנחתם חוזה לבלעדיות לכל השנים, כך שלא יהיה פה סופר נוסף. ולכך אנחנו מתנגדים בתוקף".

מעירית נתניה נמסר: "מדובר במרכז מסחרי של "שבירו" בו ממוקם סופר שכונתי לצד מספר חנויות לרווחת תושבי השכונה. שטח הסופר הינו כ-612 מטרים ואין מדובר בסופר "ענק"."

תגובת רשת אחד: "חברת אחד והקונספט על בסיסו היא מושתתת, נועדו ומתאימים לכל צרכן נבון באשר הוא בלי הבדל בין מעמדות, מיקום גאוגרפי או מצב סוציו- אקונומי. הרשת מוכרת ללא מותגים מונופוליסטים המכתיבים מחירים גבוהים, בלי מבצעים מבלבלים, עם מגוון מוצרים מלא, ראוי ואיכותי, במחיר הוגן ושווה לכולם. התושבים הרגילים למותגים אינם מייצגים את הצרכן הישראלי החדש המחפש להוריד את יוקר המחיה ולשלם עבור המוצר שבאריזה ולא עבור עיצוב האריזה או השם. הצרכן החדש מחפש תמורה נכונה והוגנת לכספו. קומץ התושבים המתנגדים לפתיחת הסופר אינם מייצגים את תושבי השכונה. מתגובות התושבים בעמוד הפייסבוק של חברת אחד ניתן ללמוד כי תושבי השכונה עצמה מתנערים מאותם מתנגדים ומהמניעים שלהם ומקבלים את פתיחת הסופר בזרועות פתוחות. סניף אגמים ייפתח בחודש מרץ כמתוכנן וכל תושבי השכונה מוזמנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות