fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזימוט תנהל את מדיטרה נתניה

ביום ראשון השבוע התקיים אירוע כניסת הרשת למלון מדיטרה במעמד ראש העיריה נתניה, מרים פיירברג-איכר וסגן ראש העיריה אפרים בולמש
אזימוט מנהלת את מדטרה. צילום רן אליהו

רשת המלונות הבינלאומית אזימוט הגיעה השבוע לנתניה לנהל את מלון מדיטרה בנתניה. לרשת אזימוט מלונות בגרמניה, רוסיה ואוסטריה ברמות של שלושה, ארבעה וחמישה כוכבים ובסה"כ כ-8,000 חדרי מלון.

מלון היוקרה "מדיטרה" בנוי בצמוד לבניין מגורים מדורג בשדרות ניצה נפתח להרצה באוגוסט 2017. יש בו 60 חדרי מלון והכניסה אליו היא נפרדת. זהו מלון בוטיק מודרני חדש ואקסקלוסיבי ברמה הגבוהה החדרים ובהם סוויטות יוקרה עוצבו כמו כל המלון על ידי מומחים אמריקאים מובילים בשיתוף עם אדריכלים ומעצבים ישראלים. בעליו של המלון הוא ולדימיר שמיקוב, איש עסקים ממוסקווה שהשקיע במלון מעל 20 מליון דולר. במלון מסעדה "באבא יאגה".

ביום ראשון השבוע התקיים אירוע כניסת הרשת למלון מדיטרה במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מנכ"ל רשת אזימוט, מקסים ברודובסקי, סגן ראש העיר הממונה על התיירות וקשרי החוץ אפרים בולמש, מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה אולגה לוריה ובעלי מלון מדיטרה ולדימיר שמיקוב.

בין הרשתות הבינלאומיות שגילו את נתניה אפשר לראות את: רשת אקור, לאונרדו, טמרס ועוד. סגן ראש העיר הממונה על התיירות אפרים בולמש אמר בטקס שזו הבעת אמון בנתניה כעיר תיירות ובצוות המקצועי של עיריית נתניה העוסק בתיירות.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "כבוד גדול עבור נתניה שרשת המלונות הבינלאומית אזימוט הגיעה לעיר, אין ספק שנתניה נחשבת לעיר תיירות מובילה בקרב תיירים רבים ממדינות העולם וכמובן בקרב תיירות הפנים ונתוני תפוסת בתי המלון מעידים על כך. אני מודה להנהלת הרשת על האמון ובטוחה כי תיירי העיר נתניה ייהנו מחוויה בלתי נשכחת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות