fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך מגרש ספורט חדש בפורדיס

מתוך טקס חניכת המגרש בפורדיס. צילום: באדיבות משרד הבינוי והשיכון
מתוך טקס חניכת המגרש בפורדיס. צילום: באדיבות משרד הבינוי והשיכון

בשבוע האחרון התקיים טקס חנוכת מגרש ספורט משולב ומקורה חדש שהוקם בכפר פורדיס. בטקס נכחו מכובדי היישוב לרבות ראש המועצה וכן נציגי משרד הבינוי והשיכון, תושבי פורדיס ותלמידי בית הספר שחנכו לראשונה את המגרש במשחק כדורסל.

מגרש הספורט החדש והראשון מסוגו בישוב משתרע על שטח של 32/46 מ"ר וישמש כ-13,000 תושבים. עלות הקמתו הייתה 2 מיליון שקלים ובנייתו נמשכה כשנה וחצי בלבד, משלב התכנון דרך הוצאת היתרי הבנייה ועד לבנייתו בשטח.

פרויקט זה מהווה חלק מעשרות מבני ספורט, קהילה ומוסדות ציבור הנבנים ביישובי המיעוטים במסגרת יישום החלטת הממשלה 922.  הישוב פורדיס מתוקצב בסך  של 6.5 מיליון שקלים בתכנון קרקע פרטית וקרקע מדינה וראש שטח  ובנוסף מתוקצב בסך של 6.5  מיליון שקלים עבור הקמת מוסדות ציבור – מבנה רב תכליתי לקהילה ומגרש ספורט משולב מקורה שנחנך זה עתה.

משרד הבינוי והשיכון משקיע מאמץ ומשאבים רבים  בשלוש השנים האחרונות ביישובי המיעוטים ועד כה הושקע תקציב של 476 מיליון שקלים, כאמור מתוך 710 מיליון שקלים,  בהקמתם של מאות מוסדות ציבור.

יוסי חדד, מנהל מינהל אוכלוסיות מיוחדות ומרקם ותיק במשרד: ״לכל אזרח במדינת ישראל, יהודי או ערבי, חילוני או דתי, הזכות להנות מכל מה שהמדינה יכולה לתת ואנו נמשיך לממש זאת״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות