fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האפליקציה החדשה שתגן על תושבי עמק חפר והשרון

שניים מתושבי האזור החליטו שמערכות האעזקה לא מספיקות. אז הם פיתחו אפליקציה המאפשרת לחבר את האזעקה הביתית לרשת בטחון של מכרים ושכנים באמצעות הטלפון החכם
עדי רוזן (צילום: עצמי)
עדי רוזן (צילום: עצמי)

בעקבות ריבוי מקרי פריצות בקיבוץ משמרות ובישובי עמק חפר והשרון, הקימו שני תושבי האזור את חברת mybuddyguards. החברה קמה לפני ארבעה חודשים על ידי חן רוזן, המתגורר בקיבוץ משמרות ומשמש כמנכ"ל החברה, יחד עם אחיו עדי. השניים פיתחו ממשק בסיסי שאפשר לחבר את האזעקות ביישוב לקבוצה באפליקציה WhatsApp.

השותפים בחברה הם ארבעה ששניים מהם גרים בעמק חפר:  מנכ"ל החברה – חן רוזן, בן 39, מקיבוץ משמרות נשוי ואב לשניים, איתי סקלי, בן 44, ממושב בארותיים, מהנדס תוכנה, נשוי ואב לשניים, עדי רוזן, בן 33, מהנדס תוכנה, רווק ואסף לוי, בן 37, אסטרטגיה ושיווק, רווק.

"זה בא מתוך התחושה של חוסר בטחון בעקבות ריבוי מקרי הגניבות בישובי עמק חפר והשרון", מספר מנהל השיווק בחרה אסף לוי, "למרות מערכות האזעקה ואמצעי המיגון היישובייםלא הצליחו מאבטחי הישובים והמשטרה לתפוס את הגנבים. הבנו שגם אם יש מערכות אזעקה אז זמן התגובה וההגעה של המאבטחים הוא כזה שהפורצים מספיקים לעזוב את הזירה. החלטנו לגייס את הטכנולוגיה כדי להתמודד בעיקר עם התגובה המאוחרת".

אסף לוי (צילום: עצמי)
אסף לוי (צילום: עצמי)

השמועה על החיבור למערכת התפשטה בקיבוץ ומדי יום ביקשו עוד אנשים להצטרף לקבוצה. לאחר שבועות ספורים הצליחו התושבים במשמרות אשר היו מחוברים לקבוצה להבריח גנב על חם בזמן שניסה לפרוץ לאחד הבתים. לאחר מכן ביקשו להצטרף עוד רבים ביישוב וחן רוזן החליט להקים חברה ולפתח את המוצר הבסיסי לאפליקציה לכל דבר.

אסף לוי: "החזון שלנו הוא ליצור עולם בטוח יותר באמצעות טכנולוגיה והישענות על מיקור המונים, כלומר שיתוף פעולה בין שכנים בזמן אמת בתגובה לאירוע פריצה או חשד לפריצה. אנחנו מציעים כלי שמאפשר לכל אחד לבנות סביבו בקלות טבעת אבטחה נוספת לכל המעגלים הקיימים. אנחנו באים ואומרים שיש מקום לפתרונות נוספים בנוסף לאבטחה ולמשטרה בהגנה על הבית. האפליקציה נותנת מענה מהיר כשהיא מסתמכת על השכנים שלנו שמכירים אותנו והם שנמצאים הכי קרוב למקום האירוע.

"מדובר בבתים שיש להם מערכות אזעקה באזור השרון ועמק חפר. מסתבר ש-80 אחוז מהבתים הפרטיים באזור זה מצוידים כבר במערכות אזעקה. האפליקציה מאפשרת לחבר את האזעקה הביתית לרשת בטחון של מכרים ושכנים באמצעות הטלפון החכם."

איך זה עובד?
"כאשר יש אזעקה בבית מערכת האזעקה מתקשרת לאפליקציה שיודעת לזהות את הבית ואת הקבוצה. האפלקציה שולחת הודעה לכל מי שחבר בקבוצה. נפתח ממשק המאפשר לדבר עם השכן שנמצא הכי קרוב לבית. השכן יוצא לעשות בדיקה מה קרה בבית החשוד. זמן התגובה הוא קריטי במקרים כאלו ואם מגיעים תוך דקות אפשר גם לתפוס את הגנב. כמה שהמאבטחים יהיו זריזים הם תמיד בדרכים ויכולים גם להיות תקועים ברמזור. על מנת להוריד את האפליקציה צריך ללכת לאתר mybuddyguards.com ולהגדיר את האזעקה הביתית בהתאם להוראות באתר".

יש לכם תכניות לגדול?
"עכשיו אנחנו מתמקדים בארץ ועושים מאמצים ליצר קבוצות בטחון בישובים. לאחר שנבסס את המערכת בארץ נקים חברה בינלאומית ונהיה עם הפנים לחו"ל. כרגע האפליקציה היא חינמית".

לפרטים נוספים ניתן לגלוש לאתר האפליקצייה buddyguardsapp.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות