fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה זה שיש שניים

ברחוב השניים בכרכור, שלא מפסיק להפתיע בעסקים יוצאי דופן, פועלת בהצלחה קומונה מוזיקלית עליה אחראים שני צעירים, בני 18 ו-20, שהצליחו לשאוב למיזם לא מעט מוזיקאים
עומר ספנסר ויונתן לינב בתוך האולפן (צילום: נירית שפאץ)
עומר ספנסר ויונתן לינב בתוך האולפן (צילום: נירית שפאץ)

רחוב השניים בכרכור הוא רחוב צדדי, שקט ופסטורלי, דומה להרבה רחובות אחרים במושבה. אלא שמתחת לשקט הזה תוססת אווירה יצירתית ובעלת מעוף ויוזמה במיוחד. על כך יכולים להעיד מגוון העסקים הקטנים המקומיים, בתחומים שונים ומפתיעים, הנפתחים ברחוב בשנים האחרונות ומשתפים זה עם זה פעולה.

המעוף היצירתי המקומי לא פסח על הדור הצעיר, כפי שמסתבר מסיפורה של "קומונת המוזיקה" שהולכת וצוברת חיים ועוצמה במקום – והכל קורה בתוך בצריף צנוע בגודלו, בחצר של משפחה מקומית.

ותודה להוריי
הכול התחיל לפני חמש שנים, כשיונתן לינב, היום בן 18 ואז תלמיד כיתה ח', החל לנגן עם שניים מחבריו, מעיין פרלמן מקיבוץ ברקאי ומיתר גלמן מקציר. יונתן לינב, המכונה ג'וני בפי חבריו, ניגן על פסנתר, מעיין ניגן על גיטרה ומיתר על גיטרה בס. מדהים לראות ולשמוע את שפע בני הנוער העוסקים במוזיקה באופן פעיל בסביבה. לינב, שמעיד על עצמו שתמיד אהב מוזיקה, התחיל ללמוד פסנתר בכיתה א'.

הפעילות המוזיקלית המשותפת הכניסה את לינב עמוק יותר לעיסוק המוזיקלי, והוא השתמש בכסף שקיבל לבר המצווה שלו לרכישת ציוד לאולפן שמיקם בחדרו. כשעומר ספנסר, בן 20, השכן מהרחוב, בנה את הצריף בשביל התופים שלו, ג'וני נדלק על המקום וכך החל שיתוף הפעולה שהעביר מהר מאוד את האולפן לצריף של ספנסר.

"ג'וני סיפר לי שיש לו אולפן בחדר, אמרתי לו 'קדימה, לך עם החלומות שלך'", מספר עומר, "שבוע אחר כך הוא בא אלי לשלב כוחות, וכבר ארבע שנים האולפן קיים בצריף בחצר הבית של הוריי".

הסיפור המלא היום בעיתון "כל הפרדס"

עומר ספנסר ויונתן לינב בתוך האולפן (צילום: נירית שפאץ)
עומר ספנסר ויונתן לינב בתוך האולפן (צילום: נירית שפאץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות