fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיראו: שידול לסמים דרך הפייסבוק, בלי פילטרים

לא יאומן: סוחר סמים שסגר תחנה, משדל לסמים דרך הפייסבוק ומסביר לחדשות חדרה למה הוא חייב לשתות כשהוא נוהג
סמים מחליפים ידיים \ צילום: אילוסטרציה
סמים מחליפים ידיים צילום: אילוסטרציה

מוסה ("שם בדוי, השם המלא שמור במערכת, א"ק) הוא סוחר סמים. שסגר את תחנת הסמים שלו, בעקבות תאונה שעבר. כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול. ועכשיו, עם יותר מידי זמן פנוי וקצבה מהביטוח הלאומי, הוא מחפש נשים. דרך הפייסבוק. וגם משדל לסמים, תוך כדי. לא מזמן, הוא חזר לגור בכפר שלו שבואדי ערא. אחרי כמה שנים בתל אביב וברעננה, עם אישה שעכשיו היא בגמילה. להלן תיעוד השיחה האותנטית.

 

חזרתי לאזור

"גרתי עם מישהי, אבל היא לא נרמאלית. דפוקה בראש. עכשיו היא בגמילה. אז חזרתי לאזור", מספר מוסה בתחילת השיחה. "גם אני הייתי בסוג של שיקום. בבית לוינשטיין, ברעננה. זה היה ב-2015, דרס אותי אוטובוס פה באזור. ואחר כך, ב-2019, עברתי עוד תאונה. הייתי על קטנוע, מסטול. ונדרסתי. רציתי ללכת הבייתה, היה חם מאוד בגלל האלכוהול ששתיתי ועשיתי תאונה עצמית. דפקתי ברקס בטעות".

במה השתמשת?

"שתיתי בקבוק ויסקי לבד וגם עישנתי ירוק. התבלבלתי. נדפק לי הראש. ויסקי לבד. בלי קרח".

שאלת אותי בפייסבוק, אם אני מעשנת. אז מה אתה מציע ?

"את רוצה להסתדר? יש ירוק, יש חום, מה שבא לך. אני רואה בתמונות שלך שאת אוהבת טיולים. תבואי. אם די (סוג של אקסטזי שנעשה בו שימוש במסיבות טבע, א"ק), אני גם יכול לסדר לך. אבל זה לא טוב לקחת אם די בבית. יש מסיבות טבע, פה באזור. כל שישי שבת. תבואי בכייף, נלך ביחד. לקחו לי את הרשיון, אז אני לא יכול לנהוג עכשיו. ניסע ברכב שלך".

 

סגרתי את התחנה

ועוד הוא מוסיף ומספר: "היד שלי הלכה לי בתאונה האחרונה, אין לי בה כמעט עצבים. עוד מעט יהיה לי גם ירוק רפואי, אישרו לי. אבל אני לא אוהב ירוק רפואי, זה כמו תרופה נגד כאבים. זה לא סמים. ואני לא אוהב תרופות. אז אני מעשן חשיש. הייתה לי תחנה (תחנת סמים, א"ק), מגיל 17. אבל עכשיו סגרתי אותה, אני לא רוצה בעיות. כל החברים פה, מכירים אותי. אני מביא להם אנשים, שיסתדרו. באים אלי אנשים מתל אביב, חברים שלי. הם באים ומסתדרים פה

אתה לא מפחד מהמשטרה?

"כשהייתה לי תחנה, פחדתי. עכשיו לא. השוטרים, יודעים שאני מעשן. הפסקתי למכור"

איך הפסקת למכור? הרגע הצעת לי סמים

"כן, אני יכול לסדר לך. את רוצה להסתדר, את באה אלי"

 

כשאני נוהג, אני חייב לשתות

אז אתה מוכר סמים בקומבינה, במקום בתחנה. אין שום הבדל

"את באה אלי, כשאת רוצה להסתדר. אני מתקשר לבנאדם ואומר לו 'תרד למטה'. יענו  אם מוכרים גרם במאה, אני יכול להביא שני גרם במאה. אני מקבל משכורת מהביטוח הלאומי וזה מה שאני עושה. ואני בבית. הולך ומטייל. תל אביב, פה שם וחוזר. אני לא רוצה לנהוג, יש לי בעיה בנהיגה. כשאני נוהג, אני חייב לשתות".

למה?

"לא יודע למה. אם יש לי רכב, אני חייב כל הזמן אלכוהול. ולנסוע. אני חייב לשתות, כשאני יושב עם אנשים. עוד מעט אני אעשה רשיון מחדש, עם רכב לנכה".

ואז שוב תאונה?

"כשאני מעשן סמים, אני לא מרגיש סטלה. אני מרגיש ראש טוב. אבל שתיה חריפה, זו בעיה. בירות חופשי, לא אכפת לי בירות. אבל שתיה חריפה בחום, זה בלגן. אני שותה שלוש בירות עם ג'וינט ותופס אחלה ראש".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות