fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירה ננשכה על ידי כלב בעת שהטילה את מימיה בגינה ציבורית

הצעירה, נענתה להצעת עבודה לחלוקת עלונים על ידי חברה שלטענת הצעירה לא דאגה להציב שירותים ניידים או כל פתרון אחר לצורכי הדיילים. לכן, נאלצה לחפש מקום לעשיית צרכיה
עו"ד אמיר לוי (צילום: עמיר ברנד)
עו"ד אמיר לוי (צילום: עמיר ברנד)

צעירה בת 25 שננשכה על ידי כלב, תובעת מאות אלפי שקלים מבעליו ומהחברה שהעסיקה אותה.

הצעירה, נענתה להצעת עבודה לחלוקת עלונים לציבור בנושא תחבורה ציבורית. החברה, שזכתה במכרז לחלוקת העלונים, לא דאגה לטענת התובעת, להציב שירותים ניידים או כל פתרון אחר לצורכי הדיילים. לכן, נאלצה הצעירה לחפש מקום לעשיית צרכיה והחלה להטיל את מימיה בגינה ציבורית, אך אז הופתעה על ידי כלב שתקף ונשך אותה עמוקות בירכה.

הצעירה פנתה לעו"ד אמיר לוי מנתניה, העוסק רבות בתביעות נזיקין נגד בעלי כלבים נשכניים, וזה הגיש לאחרונה תביעת נזיקין כנגד בעלי הכלב, וכנגד החברה שהעסיקה את הצעירה, ותרמה לטענת התביעה לנזקיה.

במהלך שעות העבודה ובלית ברירה, נאלצה הצעירה לטענתה, להתפנות בגינה הציבורית הסמוכה לתחנת האוטובוס בה הוצבה. תוך כדי שהיא מטילה את מימיה, קפץ לעברה לטענתה מבית סמוך כלב מסוג רועה קווקזי, ונשך אותה בחוזקה בירך ימין. הכלב התוקף היה אמנם קשור ברצועה, אך אורך הרצועה אפשר לו לצאת מגבולות חצר הבית ולנוע בשטח הגינה הציבורית הסמוכה.

על פי כתב התביעה, מיד לאחר אירוע הנשיכה ובעודה סובלת מכאבים עזים ומדממת, התדפקה הצעירה על דלת ביתו של בעל הכלב. בחור צעיר אשר פתח את הדלת ושמע ממנה שהיא ננשכה על ידי הכלב, גער בה ודרש ממנה להתפנות מביתם, הצעירה פונתה לבסוף לבית חולים שם עברה טיפול רפואי ושוחררה לביתה.

לדברי עו"ד אמיר לוי, האירוע נגרם עקב רשלנותו של בעלי הכלב, בכך שהחזיקו ללא זמם על פיו, ללא השגחה בשטח ציבורי, ללא נקיטה במידת הזהירות הנדרשת, וללא הגשת עזרה לצעירה לאחר שהותקפה. עוד מוסיף עו"ד לוי,  החברה שהעסיקה את הצעירה התנהלה אף היא ברשלנות כאשר לא סיפקה לעובדיה תנאי עבודה בסיסיים, כגון גישה למתקני שירותים, לא גילתה אכפתיות מספקת המצופה בין מעסיק לעובדיו, והעדיפה את האינטרסים הכלכליים שלה על פני בטיחותם של עובדיה.

המוסד לביטוח לאומי הכיר באירוע הנשיכה כ"תאונת עבודה", וקבע לתובעת נכות צמיתה בשיעור של 10 אחוזים. פרופ' אבנר שמר, מומחה לכירורגיה דרמטולוגית מנתניה שבדק את הצעירה, קבע בחוות דעתו כי לא קיים טיפול רפואי שיכול להעלים את הצלקות מרגלה.

לאור כל הסבל, הכאבים, הנכות הצמיתה, הוצאותיה הרבות, העזרה שלה היא נזקקת ואובדן כושר העבודה, תובעת הצעירה ממעסיקיה ומבעלי הכלב, באמצעות עו"ד אמיר לוי, פיצויים בשווי מאות אלפי שקלים, בתוספת הפרשי ריבית והצמדה. התביעה הוגשה לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב. טרם הוגש כתב הגנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות