fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף עונת התפוזים: נהרס גן האירועים תפוז ברשפון

אחרי שנים של דיונים בבית משפט בתחילת השבוע נהרס גן תפוז המיתולוגי שהיה מקום שמח ביותר עבור זוגות שנישאו שם
זה מה שנשאר מהתפוז (צילום: היחידה הארצית לפקוח)
זה מה שנשאר מהתפוז (צילום: היחידה הארצית לפקוח)

זוגות רבים מאזור נתניה ועמק חפר שנישאו בגן התפוז הצטערו לשמוע שהגן אשר פעל במושב רשפון, נהרס בתחילת השבוע לאחר הליך משפטי ארוך.
בשנת 2006, הגישה התביעה של הוועדה המקומית לתכנון ובניה חוף השרון, כתב אישום נגד בעלי גן האירועים ובעל הקרקע, בגין הקמה, ללא היתר, של 17 מבנים, ובגין שימוש חורג במבנים כגן האירועים.

בית משפט השלום בנתניה הרשיע את בעלי הגן בעבירות על חוק התכנון והבניה וגזר על הנאשמים, קנסות בסך כולל של 800 אלף שקלים והתחייבות להימנע מעבירות על חוק התכנון והבניה. כמו כן, הוצאו צווי הריסה והפסקת השימוש החורג במקום, שביצועם נדחה לדצמבר 2013.

בחודש ינואר, דחה בית המשפט המחוזי בלוד את ערעורם של הנאשמים על גזר הדין. למרות צווי בית המשפט, בעלי גן האירועים והמקרקעין לא הרסו את המקום. רק לאחר שהתביעה של הועדה המקומית נקטה בהליכים לפי פקודת ביזיון בית המשפט, הרסו השבוע בעלי גן האירועים את המקום.

ההליכים נוהלו על ידי תובע הועדה המקומית לתכנון ובניה חוף השרון, עו"ד גדי טל, ובליווי המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות המדינה.

זה מה שנשאר מהתפוז (צילום: היחידה הארצית לפקוח)
זה מה שנשאר מהתפוז (צילום: היחידה הארצית לפקוח)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות