fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נמאס לי להתחנן, לזעוק ולבכות"

גם אחרי מופע ההתרמה, בהשתתפות מוזיקאים בולטים, למוזיקאי ערן כרמלי עדיין אין כסף גם כדי לקנות אוכל לו לילדיו
ערן כרמלי
"שורד מיום ליום". ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)
ערן כרמלי
"שורד מיום ליום". ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)

לפני כחודש וחצי, ב-3 ביולי, נערך במועדון הברבי בתל אביב מופע התרמה למען המוזיקאי ערן כרמלי. "במופע נאספו 9000 שקלים שבהם שילמתי חובות שהצטברו וכיום אין שוב לי ולילדי מה לאכול וכבר נמאס לי להתחנן, לזעוק ולבכות", אומר השבוע כרמלי. כרמלי, בן 46, אב חד הורי לשני ילדים בני 7 ו-10, נפגע בתאונת דרכים לפני שבע וחצי שנים שהותירה אותו עם פגיעה קשה בעמוד השדרה ומצבו הבריאותי רק הולך ומידרדר. הוא בקושי יכול לצאת מביתו או להתהלך, נזקק לקביים ולתרופות וסובל מכאב תמידי.

כרמלי, השתתף בעבר בהרכב המוזיקלי "ערן ופינות העיגול", במסגרתו בוצעו שירים שונים שנכתבו והולחנו בעיקר על ידו. ההרכב הוציא לרדיו תקליט שדרים והופיע בכל הארץ. בנוסף, הלחין מוזיקת עולם וניגן עם נגן הכינור והעוד יאיר דלאל בפרויקט בשם סלמבה. בנוסף השתתף עם יובל מסנר, ישראל כסיף, מיכה מיכאלי וליאורה ריבלין בערב משירי דליה רביקוביץ', השתתף בסרטו של הבמאי אורי ברבש "ללקק את התות" ועוד.

כיום, בעקבות תאונת הדרכים, הוא סובל ממש פריצות דיסק. מהן החוליות בעמוד השדרה המותני ושלוש בעמוד השדרה הצווארי. וחצות על עמוד השידרה, מה שגורם לכאבים יומיומיים ולהיעדר תחושה בגפיים. ניתץוח שעלותו עשרת אלפים שקלים אמור לשפר את מצבו הבריאותי, שרק הולך ומידרדר. אולם לכרמלי אין כסף. במופע ההתרמה שנערך כדי לסייע לו במצבו הכלכלי לקחו חלק לאה שבת, ארז לב-ארי, דין דין אביב, דניאל סלומון ועוד.

כרמלי: "למופע הגיעו 100 איש בלבד, כרטיסים נמכרו ב-100 שקלים ואחרי ההוצאות לאולם נשארו בידי 9000 שקלים. שהלכו על חובות לחברת החשמל, בזק, ועד הבית ועוד. פעם אחת יצא לי מאז למלא את המקרר וזהו. מהר מאוד הגעתי בדיוק לאותו המצב שהיה קודם לכן עם מקרר ריק. אין לי כסף להכין את האוטו לטסט ואני זקוק לו, כי רק בקושי אני יכול ללכת ברגל, אם בכלל. בדיוק עכשיו הלכתי לרשום במכולת, כי כסף לקנות בסופר, אין לי. אז קניתי חבילה של שניצל תירס, אורז ואפונה קפואה שיהיה לי מה לתת לילדים. וגם חטיף אחד בארבעה שקלים, שיתחלקו בו שניהם".

לדבריו, כבר אין לו כוח לבקש סיוע ולחזר על הפתחים. "אני עייף מכל זה", הוא אומר, "כבר אין לי כוח לחיות ככה, כשאני שורד מיום ליום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות