fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בפרדס חנה: טעינת הרב- קו בדואר

שירות חדש של הדואר מאפשר טעינה של כרטיס הנסיעה בכל הסניפים, כולל בזה שבפרדס חנה
כרטיס רב קו
כרטיס רב קו

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לחברת דואר ישראל , מעתה ניתן לטעון את כרטיס הרב קו גם באופן פרונטלי בסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. תושבי המושבה יכולים לטעון את כרטיס הרב קו בבית הדואר פרדס חנה.

שירות טעינת הרב קו בסניפי הדואר מאפשר לכלל אוכלוסיית המשתמשים בתחבורה הציבורית להגיע לדואר ולבצע טעינה בקלות וביתר נוחות, באמצעות תשלום במזומן או בכרטיס אשראי. לדברי מנהלת סניף הדואר בפרדס חנה, מירי וענונו: "הטענת הרב קו בסניפי דואר ישראל מאפשרת גם לאוכלוסיות שאין להם גישה לאינטרנט ולעמדות ההטענה הדיגיטליות להטעין את הכרטיס בקלות ובנוחות מירבית ".

בנק הדואר מאפשר לטעון חוזי נסיעה משותפים עבור כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ. אבי בלו , מנהל בנק הדואר הארצי, ציין כי לאור הצלחת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה והדואר בהנפקת רישיונות רכב ונהיגה בסניפי הדואר, הוחלט להרחיב את הפעילות גם לטעינת כרטיסי הרב קו בסניפי הדואר ברחבי הארץ: "מדי שנה מתקיימים בסניפי הדואר כ-45 מיליון ביקורים. רבים מהלקוחות מגיעים לדואר באמצעות התחבורה הציבורית, וכעת הם גם יכולים להטעין את כרטיס הרב קו שלהם בעת ביצוע פעולות שונות בסניפים".

חברת דואר ישראל פועלת להרחבת השירות ליחידות דואר נוספות ברחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות