fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוועה בזכרון יעקב: שלושה כלבים, אבא אימא ובן, הושלכו בלילה מרכב נוסע

השכנים מאכילים בינתיים את הכלבים, וחושבים לפנות לעמותות השונות. על מנת שאלה יסייעו בפתרון למצוקתם
הכלבים שהושלכו \ צילום: באדיבות רז בן שלמה
הכלבים שהושלכו צילום: באדיבות רז בן שלמה

ייתכן והכלבים פצועים

הדבר היה ביום שלישי השבוע, בשעות הלילה. רכב נוסע, עצר בצומת זכרון יעקב, ליד קיוסק 'הגמד'. השליך מתא המטען של הרכב שלושה כלבים: זכר ונקבה מבוגרים וגור, המסתמנים כמשפחת כלבים. שזכתה אי פעם בעבר, לימים מאושרים יותר. ואז-המשיך לנסוע. כאילו כלום.כשבתא המטען של מכוניתו, כך השכנים, נצפו גורים נוספים. הממתינים ככל הנראה לגורלם האכזר. מצבם הרפואי של הכלבים, נכון לכתיבת שורות אלה, טרם נבדק.

השכן שעבר במקום, רז בן שלמה, מספר לחדשות חדרה: "לפני יומיים, עברתי במקרה ליד הקיוסק. ואז ראיתי את הכלבים האלה. העטינים של האם, עדיין נפוחים מחלב. בדקתי עם השכנים, האם מישהו קלט את מספר הרכב של הנהג. אבל אף אחד לא ידע לענות לי על כך. בינתיים, התגייסו השכנים כדי לתת להם אוכל. וגם שמו שמיכות במקום, כדי שיהיה להם חם בלילות הקרים. בתחילת השבוע הבא, אנחנו חושבים להזמין לוכד כלבים. כדי להעביר אותם לאחת העמותות. במהלך השבת, אעבור שוב ברחוב ההוא. ליד המקום שבו הושלכו הכלבים מהרכב. ואז אשוחח את השכנים ואעדכן".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות