fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהירות: לא בטוח לאן הולך הכסף

בימים האחרונים, הסתובב פוסט של בקשה לתרומות בקבוצות פייסבוק של חדרה והסביבה. עבור אישה שבעלה נפטר מקורונה. מי שתרם, לא בטוח שסייע לאישה במצוקה

פוסט קורע לב המושך את העין, פורסם בימים האחרונים ברשתות החברתיות בחדרה, זיכרון יעקב והסביבה. מאחורי הפוסט הזה, עומדת תושבת זיכרון יעקב. שאוספת כספים לכאורה עבור אישה אחרת, בשם שרה מזרחי. כשנשאלה תושבת זיכרון יעקב שאלות על ידי חדשות חדרה,  לגבי אותה שרה מזרחי, ניתקה את הנייד. היום, בשעות הבוקר, נמחק הפוסט. בתואנה כי נמצא תורם אלמוני, שייתן את מלוא הכסף לאלמונית. המידע, הועבר למשטרה.

 

הפוסט פורסם ונמחק \ צילום מסך: איילת קדם
הפוסט פורסם ונמחק \ צילום מסך: איילת קדם

 

לא פרסמה בעצמה

הפוסט המדובר, כאמור, לא פורסם על ידי תושבת זיכרון יעקב. שגבתה את הכספים עבור אותה שרה מזרחי עלומה. אלא פורסם דרך אישה אחרת, תושבת חדרה. אשר התבקשה על ידי תושבת זיכרון יעקב, אותה היא מכירה באופן רופף, לעשות זאת. הבוקר, התבקשה האישה תושבת חדרה למחוק את הפוסט ההוא. בתואנה כי נמצא תורם שיכסה את החוב כולו. "היא רשמה לי בבוקר שאמחק את הפוסט ומחקתי את הפוסטים", היא אומרת. "אני מקוה שמחקתי את כולם. אולי זה באמת חרטה. זה לא הגיוני שפתאום מישהו שולח לה בצהריים 5000 שקל. וגם אם כן, כל שקל הוא חשוב. היא כנראה גילתה שאנחנו חופרים, שאלתי אותה כמה שאלות". איתרנו את תושבת זיכרון יעקב, כדינ לעמת אותה עם הדברים.

 

"אין לי כל כך קשר איתה"

תושבת זיכרון יעקב, בתגובה לשאלות של חדשות חדרה: "תקשיבי ממי אני פשוט עם ילדים פה ותיכף הולכת לעבודה. אני לא יושבת רגל על רגל, באמת. אין לי כל כך קשר איתה, אני לא מאה אחוז חברה טובה".

האבא נפטר מקורונה?

"זה מה שהבנתי ממנה"

איפה היא גרה?

"פה באזור

בזכרון, איפה שאת גרה?

"כן"

ואיך מי שתרמו, יכולים לדעת שהסיפור באמת נכון?

"בצהריים דבר איתי מישהו מהבנק ואמר שהוא מעוניין לתרום את הכל. אבל הוא בודק קודם כל את הכל. את מבינה. ואז הוא יידע מה מו מי ולאן נתקדם. מן הסתם יש לה חשבון בנק, אז הוא רואה את כל המצב"

אפשר לדבר עם התורם הנדיב?

"אני אשלח לך".

מספר הטלפון של התורם לא נשלח עד רגע כתיבת שורות אלה. ומספר הטלפון של תושבת זכרון יעקב, אינו זמין.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות