fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל ממחר: איזור מוגבל

החל ממחר בחמש בערב, העיר אום אל פאחם תהיה איזור מוגבל שהכניסה אליו אסורה
אכיפה במגזר \ צילום: דוברות המשטרה
אכיפה במגזר צילום: דוברות המשטרה

אין כניסה

החל משעה חמש בערב מחר, יום שבת, תיאסר הכניסה לעיר אום אל פאחם לתיירים ומבקרים. עקב התפשטות נגיף הקורונה בעיר, היא תוגדר כאיזור מוגבל. אום אל פאחם שבוואדי ערה , שרבים מתושבי העיר חדרה והסביבה מגיעים אליה כדי לרכוש מוצרים שונים ולבצע עסקאות, תישאר סגורה. הכניסה לעיר, תותר רק במקרים חריגים. ובהתאם לתקנות לשעת חירום. הסגר יוטם על אום אל פטחם, עד לתאריך 3.12 בשעה 17.00.

על מנת לאכוף את הגבלות התנועה בעיר, יוצבו בכניסות אליה מחסומים מאויישים. שוטרי משטרת ישראל, שיוצבו במחסומים אלה, ימנעו תנועה שהיא בניגוד לתקנות לשעית חירום. זאת על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. בנוסף למחסומים המאויישים, יפעלו שוטרים גם בתוך העיר עצמה. על מנת לסייע לתושבים לאכוף את ההנחיות ולמנוע את אי הציות להן. לתוך העיר אום אל פאחם, יורשו להיכנס מבקרים שאינם מתגוררים בה, לשם מטרות מסויימות בלבד. כגון לשם אספקת מוצרים ושירותים חיוניים לרבות שירותי חשמל, מים, תקשורת או פסולת. רשאים להכנס לעיר אום אל פאחם גם בעלי תפקידים חיוניים, כגון מד"א, משטרה, צוותים רפואיים ועובדים סוציאלים.בתי עסק שאינם מוגדארים כחיוניים, יהיו סגורים.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות