fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האקדמית גורדון לחינוך מוכנה לשנת לימודים בצל הקורונה עם מבחר של קורסים מקוונים

באקדמית גורדון לחינוך ייהנו הסטודנטים בשנת הלימודים הקרבה מלמידה חדשנית. ראש המרכז לחדשנות באקדמית: "הטכנולוגיה, היא חלק מתהליך הלמידה"
לומדים טכנולוגיה באקדמית \ צילום: דוברות המכללה
לומדים טכנולוגיה באקדמית צילום: דוברות המכללה

בשנת הלימודים הקרבה, ימשיכו הסטודנטים של האקדמית גורדון לחינוך, ליהנות מלמידה מותאמת למאה ה-21 בכלל ולעידן הקורונה בפרט.

ולראיה: אם טרום מגיפת הקורונה הפיקה המכללה 150 קורסים מקוונים, הרי שבימים אלה מספרם גדל באופן משמעותי. ובנוסף, הוקם באקדמית גם אולפן משוכלל.

כמו כן, בימים אלה מכשירים במכללה את אנשי הסגל האקדמי להוראה מקוונת. בה הלומדים פעילים הרבה יותר, זאת בעזרת שלל כלים דיגיטליים. ביניהם ה- Nearpod , שהיא פלטפורמה להוראה אינטראקטיבית המאפשרת למידה אקטיבית ודינמית. וכן כלים של חברת Merge ושל חברת Smartgirlz , המקדמת לימוד תכנות וקידוד בשילוב סיפורים ובובות, שרוכבות על סאגווי.

נשמע מסקרן, זה בטח.

 

מרחבי למידה חדשניים

האקדמית גורדון לחינוך,  שנוסדה בשנת 1947, מטפחת את נושא החדשנות הטכנולוגית עוד טרום עידן הקורונה. כבר בשנת הלימודים החולפת, למשל, קיבל כל סטודנט לתואר ראשון אייפד מהמכללה, ככלי עבודה שבעזרתו יוכל ליישם את הנלמד בקורסים וטכנולוגיה לאורך לימודיו.

בנוסף, הוקמו ברחבי המכללה מרחבי למידה ייחודיים, המבוססים על עקרונות של למידה פעילה. מרחבי הלמידה האלה מאובזרים במגוון טכנולוגיות, שמעניקים לסטודנטים סביבת לימודים אינטראקטיבית. וכך, אף יכולים הסטודנטים לצאת וללמוד מחוץ לכותלי הכיתה.

כיתות העתיד של האקדמית גורדון לחינוך, אם כן,  מאפשרות הוראה ברוח המאה ה־21. בהן הלומד פעיל, תוך הפעלת מרב החושים שלו. לשם הבנת הנלמד בצורה טובה ומקיפה הרבה יותר. מרחבי הלמידה החדשניים הללו, בנויים על פי האני מאמין של  האקדמית גורדון ומאפשרים למידה גמישה, בה הלומד מעורב באופן פעיל ויוצר.

בין מרחבי הלמידה החדשניים: מרחב למידה אופפת (אימרסיבית), בו לומדים עם כלל החושים. קיים גם חדר בריחה בשם 'מורה נבוכים' ולאחרונה אף הושלמה הקמת קומה שלמה, שכולה חדשנות טכנו־פדגוגית.

חברי הסגל של המכללה, פעילים במספר רב של פרויקטים בינלאומיים. במסגרתם הם מארחים אנשי חינוך מרחבי העולם ומעניקים להם ייעוץ בנושא החדשנות הטכנו־פדגוגית.

עם פרוץ מגיפת הקורונה, עברה המכללה למתכונת מלאה של למידה מרחוק. עבור כלל הסטודנטים של המכללה, מדובר היה במהלך מוצלח. שכן היו ברשותם כל הכלים והידע הדרושים לכך, לצד תמיכה טכנית וליווי אישי.

 

לומדים טכנולוגיה באקדמית \ צילום: דוברות המכללה
לומדים טכנולוגיה באקדמית \ צילום: דוברות המכללה

 

הערך המוסף של הטכנולוגיה

לדברי ראש המרכז לחדשנות באקדמית גורדון לחינוך, לימור הררי, הטכנולוגיה היא חלק אינטגרלי מתהליך הלמידה. בבתי ספר וגם בגני הילדים. לה עצמה, יש תואר שני בפיתוח מערכות מידע תוך התמחות בנושא הטכנולוגיה. בנוסף, אוחזת הררי גם בתואר כבוד מטעם חברת אפל.

הררי: "שילוב טכנולוגיות בעולם ההוראה, הנו תחום הצובר תאוצה וכל הזמן מתפתח ומתחדש. כבר מספר שנים, שהאקדמית גורדון נושאת בגאון את דגל ההובלה הטכנולוגית בהוראה ובחינוך. הטכנולוגיה יכולה לאפשר למידה, ביטוי ויצירה בקרב ילדים ובני נוער. אנו חושפים ומכשירים סטודנטים, מנהלים ומורים ליישם פדגוגיה חדשנית בהוראה. ולשלב בה מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות למידה, על מנת שיוכלו לאמץ שיטות הוראה חדשניות אלה".

ועוד מוסיפה הררי: "הסטודנטים בוחנים כל העת את הערך המוסף של הטכנולוגיה עבורם, מבינים מתי משתמשים בה וכיצד. מערכת החינוך כמהה כיום למורים טובים, מנהיגי חינוך, שיודעים לשלב טכנולוגיה בהוראה. יש הרבה סטודנטים שסיימו ללמוד אצלנו, נחטפו אל תוך מערכת החינוך והפכו מיד למדריכים ולרכזי טכנולוגיה. מורה הוא המקצוע החשוב ביותר שיש, זו זכות לגעת בלבבות תלמידים וללוות אותם בתהליכי ההתפתחות האישיים".

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות