fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דגלי הקהילה הגאה נתלו על בנייני המועצה בבנימינה ובגבעת עדה

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה החליטה, לכבוד ציון חודש הגאווה וכאקט סמלי, לתלות את דגלי הקהילה הגאה על חזית בנייני המועצה בבנימינה ובגבעת עדה.
דגל הקהילה בנימינה | צילום באדיבות דוברות מועצת בנימינה – גבעת עדה
דגל הקהילה בנימינה | צילום באדיבות דוברות מועצת בנימינה – גבעת עדה

מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן הסבירה כי "זהו אקט סמלי, כמו צבעי הדגל המסמלים רבגוניות, שוויון ואת הכבוד שאנו רוכשים לכל אדם ואדם לחיות את חייו בצורה חופשית, לצד הזכות לבחור את מי לאהוב ועם מי לחיות".

מחנאי גרמן פירטה אודות פעולות המועצה בתחום ואמרה ש"כחלק מהרצון לפתח שיח מכיל ומקבל בנושא, אנו פועלים במסגרת יכולתנו לשפר את המענה לקהילה הגאה. דוגמא קטנה היא שינוי נוסח המגדיר "הורים" ללא חלוקה לאמא ואבא בטפסים של המועצה ומוסדותיה. בנוסף הגישה המועצה קול קורא למשרד לשוויון חברתי אשר יקדם עשיה והסברה לסובלנות בתחום. לצערי הרב הקהילה הגאה במדינת ישראל היא קהילה שאינה זוכה לזכויות פורמליות שוויוניות
ולנו כמועצה חשוב לשים את הנושא על סדר היום מתוך תפיסה שאדם הוא אדם , מתוך אמונה שמה שמתחיל מהבית מתורגם גם החוצה".

 

לסיכום הדגישה מנכ"לית המועצה שהמועצה מתייצבת לצד חברי הקהילה החשים מאוימים, הם או בני משפחתם: "המחלקה לשירותים חברתיים בניהולה של ענת קציר, שבמקרה היא אמא לבת גאה, עומדת לרשותכם ומסייעת בכל הנדרש.
מאחלת לתושבינו, לעובדינו, חברי הקהילה, ובכלל היו בטוחים בהגדרתכם ובחופש לחיות על פי תפיסתכם".

 

דגל הקהילה גבעת עדה | צילום באדיבות דוברות מועצת בנימינה – גבעת עדה
דגל הקהילה גבעת עדה | צילום באדיבות דוברות מועצת בנימינה – גבעת עדה
הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות