fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'סר א זרקא: התעללות בכלב בחסות הקורונה

במהלך פעילות לאכיפת חוקי קורונה, חולץ כלב שהוחזק בתנאים קשים
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מאבק הכולל מגוון פעולות הסברה ואכיפה למען בריאות הציבור. אך לפעמים במהלך פעילות שכזו מתגלים מעשי פשע אחרים, שנעשים בחסות המצב. במהלך סוף השבוע האחרון נערכה פעילות יזומה על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב באזור כפר הדייגים בג'סר א זרקא להסברה ואכיפת צו בריאות העם. במהלך הפעילות אותר במקום כלב במצב קשה ומוזנח, כשהוא קשור בחבל וחוטי ברזל לגופו. השוטרים חילצו מיד את הכלב, במקביל יצרו קשר עם וטרינר באזור לטובת המשך טיפול רפואי, ולבסוף נמסר הכלב לעמותה העוסקת בטיפול בבעלי חיים. יש לקוות שיחלים ויימצא לו גם בית שבו ינהגו בו טוב יותר.

הכלב שעבר התעללות (צילום: משטרת ישראל)
הכלב שעבר התעללות (צילום: משטרת ישראל)

המשטרה מסרה כי היא קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. ואנחנו מוסיפים: חשוב לא פחות להישאר בני אנוש גם בתקופה כזו, על כל הכרוך בכך. בעלי החיים האחרים ממשיכים לחיות בתוכנו, כמו תמיד יש להם מערכת עצבים ורגשות, והתעללות בהם או הזנחתם החמורה הן מעשים בלתי נסבלים ולא מוסריים, בימי קורונה כמו בכל זמן אחר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות