fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנימינה: אלפי שקלים קנס לעסק שפעל בניגוד להנחיות משרד הבריאות

האכיפה נמשכת גם בבנימינה, המשטרה קנסה עסק שפעל בניגוד להנחיות לימי קורונה
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

אלפי שקלים קנס לעסק שפעל בניגוד להנחיות:

במסגרת אכיפה ממוקדת בבנימינה, רשמו השוטרים לפני זמן קצר קנס בסך 5,000 שקלים לבעל עסק לממכר רהיטים שבעליה המשיך להפעילו בניגוד להנחיות משרד הבריאות. במהלך פעילות יזומה שערכו היום בלשי המשטרה בקרב בתי עסק בבנימינה, נמצא כי העסק ממשיך לפעול בניגוד להנחיות, ולאור זאת ניתן לבעל החנות דו"ח בגין הפעלת המקום בניגוד לחוק.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. במהלך הימים האחרונים התבצעו מבצעי אכיפה ביישובים שונים בסביבה, וקנסות נרשמו לעסקים שפעלו בניגוד לתקנות, לאנשים שנמצא כי התגודדו בקבוצות בניגוד להנחיות ולאנשים שנתפסו כשהם מפירים את תקנות הנסיעה למרחקים והתקנות לגבי מספר נוסעים מותר ברכב. יש לציין כי חלק מהעסקים מוסיפים לפעול ברישיון וכחוק, לפי התנאים המותרים בהתאם לתקנות סגר הקורונה. יש לציין גם כי עסקים ואנשים פרטיים רבים מקפידים בדרך כלל על ההנחיות וכי תושבי ישראל מגלים בסך הכול הבנה ראויה למצב.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות.

עדכונים שוטפים וחדשות נוספות רק בחדשות חדרה, כל זכרון , כל הפרדס ועוד…

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות