fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית ספר תיכון חדש בפרדס חנה כרכור

בית הספר התיכון החדש, יוקם בשכונת עומרים. לאחר האישור שניתן השבוע ממשרד החינוך. הצפי: שנתיים
ישיבת המועצה על פתיחת בית הספר | צילום: דוברות המועצה
ישיבת המועצה על פתיחת בית הספר | צילום: דוברות המועצה

בית ספר תיכון חדש, יוקם בשכונת עומרים בפרדס חנה כרכור. זאת לאחר שמשרד החינוך אישר השבוע את הקמתו.

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור: "מדובר בבשורה גדולה עבור התושבים . זהו הישג אסטרטגי נוסף, שישפיע על החינוך במושבה שנים ארוכות קדימה".

הדרג המקצועי במועצה, יחל כעת את שלבי התכנון הראשוניים, לקראת תחילת הבינוי. כאשר הצפי לתחילת בינוי ביה"ס, הוא בעוד כשנתיים.

 

הכרה בצורך

ההכרה של משרד החינוך בצורך לתיכון חדש, מצטרפת להצלחות נוספות של המועצה בשנה האחרונה, בתחום החינוך. כך נמסר. ובשנה הקרובה, יושקעו כ- 45 מיליון ₪ במוסדות החינוך במושבה. כאשר בין הפרויקטים הגדולים שיבוצעו במהלך השנה הקרובה: בינוי 12 כיתות, מעבדות, ספרייה וחדרי ספח בביה"ס החקלאי אורט. וכן תוספת של אגף לימודים ומבנה ספרייה לביה"ס הממלכתי כרכור. וגם הקמת מבואה והסדרת חצר ביה"ס מרחבים. ועוד: הקמת אגף כיתות חדש בבית הספר נעם, הוקמת מבנה תיכון חדש בבית החינוך "שבילים" ע"ש מנחם בגין.

ראש המועצה, הגר פרי יגור : "אני מאושרת ומלאת סיפוק. זו בשורה גדולה לפרדס חנה כרכור. היה ברור לנו במועצה, כי הגידול של עשר השנים האחרונות בהיקף האוכלוסייה במושבה, והגידול המשמעותי הצפוי עם הקמתה של שכונת עומרים, מחייב בית ספר נוסף. ואני רוצה לשלוח את תודתי הרבה, לכל השותפים במועצה ובמשרד החינוך".

מנהלת אגף החינוך במועצה, אילנה זגול : "אני מוקירה את פועלה של ראש המועצה לקידום הנושא. ומברכת על ההכרה בצורך בהקמת תיכון נוסף ביישוב. אנו נערכים להוספת נדבך נוסף, למערכת החינוך שלנו".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות