fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רוצה להיות אמא צעירה, כמו אמא שלי"

קריירת הדוגמנות למרות הגובה, החברות שנשארו בחדרה החשיפה והתמודדות עם הצלמים והעיתונאים וההריון עם בן הזוג המתוקשר אייל גולן. רוסלנה רודינה מדברת
רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה צילום: לורנזו נגריסולו, איפור: אבישג חדד, שיער: אילן מרגלית לוולה פרופשיונל, תכשיטים: שי שנקין

 מחר בגיליון החג של חדשות חדרה כתבתו של אסף בכור: ראיון עם זוגתו של אייל גולן רוסלנה רודינה

"כשקיבלתי מייל תשובה מהסוכנות במילאנו והבנתי שהם קיבלו אותי, הייתי בהלם. בהתחלה חשבתי שזו טעות. דיברתי עם הסוכנת שלי נורית וגם היא לא האמינה. כתבנו להם בחזרה 'אתם בטוחים? שמתם לב שמדובר בבחורה בגובה 1.68…".

רוסלנה רודינה היא היום אחת הנשים היותר מפורסמות במדינה. גם בזכותה, אבל בעיקר בזכות הקשר שלה עם אייל גולן. בקרוב השניים יחבקו ילד משותף, ורוסלנה מפתיעה מאוד כשהיא מדברת על זה. "הקשר של אייל לתינוק מדהים. הוא מדבר איתו, מלטף אותו, שר לו, פונה אליו, הוא חווה את ההריון הזה יחד איתי. המצחיק הוא שהוא גם עלה בדיוק כמוני במשקל. זה כאילו שנינו בהריון יחד".

לפעמים מתגעגעת לשקט
רוסלנה נולדה באוקראינה. בגיל תשע עלתה עם הוריה ועם אחיה הבכור לישראל, ומשפחת רודינה התיישבה בבית אליעזר. את כל הילדות שלה היא עשתה בחדרה, והחברה הכי טובה שלה עד היום מתגוררת בעיר. יש לה זיכרונות ילדות, אבל לא יותר מדי. "למען האמת בתור ילדה לא יצאתי יותר מדי מבית אליעזר. לא היה ממש מה לעשות בעיר. אם כבר היינו יוצאות, זה היה לערים אחרות". והיום את בטח מגיעה לא מעט לחדרה.

"אני לא מסתובבת פה יותר מדי. אבל אני לא שוכחת לרגע מאיפה באתי. חדרה
תמיד תישאר בלב שלי, וזה הבית שלי. בכל מקרה תמיד פרגנו לי פה, וגם היום
אני מקבלת המון פרגון מהחברות בחדרה"

הכתבה המלאה ב"חדשות חדרה"

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה צילום: לורנזו נגריסולו, איפור: אבישג חדד, שיער: אילן מרגלית לוולה פרופשיונל, תכשיטים: שי שנקין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות