fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטרים הצליחו לסכל שלושה מקרי שוד שונים באזור המרכז

כביש 79 נחסם (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
כביש 79 נחסם (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

לפני זמן קצר התקבל בתחנת נתניה דיווח על שוד רכב באזור התעשייה הישן בעיר. שוטרי תחנת נתניה הגיעו למקום, שם סיפר להם המתלונן כי אדם פתח את דלת רכבו וגנב אותו באיומי סכין. השוטרים פתחו בסריקות, במהלכן התברר כי השודד נוסע לכיוון חדרה. שוטרי תחנת חדרה ביצעו חסימות, לכדו ועצרו את השודד.

עוד בנתניה, התקבל דיווח על שלושה אנשים הפורצים למונית שחנתה במרכז העיר. שוטרי תחנת נתניה הגיעו למקום והבחינו בשלושה, שהחלו להימלט מהמקום. לאחר מרדף רגלי נתפסו ונעצרו שניים מהם ובכיסם כסף שעפ"י החשד נגנב מהמונית. בעוד השניים עצורים, הגיע לתחנה אדם נוסף וביקש מהשוטרים שישיבו לו את הסלולרי שלו, הנמצא על אחד החשודים. השוטרים זיהו אותו כחשוד השלישי שנמלט ועצרו אותו גם אותו.

אמש בתל אביב, אישה כבת 63 שעמדה בפינת הרחובות הרכבת ודרך בגין, הופתעה כאשר צעיר חטף מידיה את התיק ונמלט מהמקום. קצין משטרה מתחנת משגב, שבמקרה חלף במקום עם רכבו, הבחין בשוד, יצא מהרכב ורדף רגלית אחר החשוד עד שהצליח לעצור אותו. עוברי אורח שחלפו במקום הבחינו בחשוד משליך את התיק תוך כדי מנוסתו, והשיבו אותו לנשדדת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות