fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנינג גלישה, סקייט ומוזיקה ייערך בסוף השבוע במול החוף וילג'

ארוע סקייטבורד מתחם מול החוף צילום יחצ
ארוע סקייטבורד מתחם מול החוף צילום יחצ

אירוע SURF&SKATE (גלישה וסקייטבורד) בכפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שבכניסה לחדרה, יתקיים בימים חמישי ושישי 28-29.6, במסגרתו יוכל הקהל הרחב לצפות במופעים של גולשי גלים מקצוענים בבריכת הגלישה הראשונה בישראל ובמופעי סקייטבורד של סקייטרים מוכרים בתחומם. האירוע יתקיים במתחם בריכת הגלישה CITYWAVE.

מבין הגולשים שייקחו חלק במופע: יוני קליין, אלון אברון, סיאם, הילד ג'ון ג'ון ועוד. מבין הסקייטרים שייקחו חלק במופע: איתמר קסלר, צחי עינת, אבי לוזיה, אור איזביצקי ועוד. לצורך מופע הסקייטרים נבנתה במיוחד רמפת עץ ענקית מעוצבת בגובה של 1.60 מטר * 6 מטר רוחב.

 

ארוע סקייטבורד מתחם מול החוף צילום יחצ
ארוע סקייטבורד מתחם מול החוף צילום יח"צ

כמו כן, מופעי הגלישה והסקייטבורד יתקיימו על רקע מוזיקה שתנוגן ע"י מספר די ג'יי בלייב ועל רקע הופעות חיות של הלהקות והאומנים: Peled, מלבי טרופיקל וכוכב אניס ומסיבה גדולה שתסגור את ערב חמישי 28.6

בנוסף, יוקם מתחם רמפות של המותג VANS להחלקה עם סקייטבורד שיהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. בימי האירועים , הגלישה בבריכת הגלישה תוצע במחיר מיוחד של 80 שקלים לחצי שעה (במקום 180 שקלים ל- 45 דקות במקום).

מנכ"ל מול החוף וילג לדברי גד שטרן: "אנו מביאים לקהל האזורי משהו חדש שעוד לא היה כאן וכל חודש נקיים אירוע מיוחד שיביא קהל מכל רחבי הארץ. בריכת גלישת הגלים בשילוב עם מתחם סקייטבורד הם שני ענפים חמים ופעילים בישראל והחלטנו להנגיש אותם לכולם יחד עם פסטיבל מוזיקה ביומיים אלו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות