fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה אאוט, חדרה אין

כ-40 אחוזים מהדירות בפרויקט אמיר פארק חדרה נמכרו לתושבי נתניה. עלייה קיצונית בעסקאות הנדל"ן בחדרה ברבעון האחרון של שנת 2014
מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה
המגדל הגבוה בעיר. מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)
מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה
המגדל הגבוה בעיר. מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)

מנתוני הכלכלן הראשי במשרד האוצר עולה כי ברבעון האחרון של שנת 2014 נרשמה עלייה קיצונית של כ- 34 אחוז בעסקאות הנדל"ן בחדרה. גם אחוז הדירות שנרכשו בעיר להשקעה עלה ברבעון הזה והעמיד את העיר במקום הראשון בארץ עם 40.2 אחוז מכלל רכישת הדירות בעיר.

את הזינוק ברכישת הדירות ניתן היה לראות כאמור במשרדי המכירות בחדרה, במיוחד בשכונת הפארק, שהקמתה נמצאת בשיאה בימים אלה. מדובר בשכונה שחלקה הראשון כבר התאכלס והתשתיות ברובן מוכנות. העירייה הוציאה מכרז להקמת פארק של 90 דונם בשכונה שהיקף ההשקעה בו מוערך בלמעלה מ-60 מיליון שקלים והעבודות בשטח בשיאן. כמו כן, בעוד מספר שבועות צפוי להיפתח כביש 9 שיחבר את השכונה לכביש 6 ויקצר משמעותית את הנסיעה למרכז הארץ.

אמירי גן, המקימה כאמור את פרויקט אמירי פארק חדרה בשכונת הפארק, מדווחת כי בחודשיים האחרונים נמכרו כ-20 דירות ובסך הכול מכרה החברה 100 דירות בפרויקט עד היום, כאשר כ-40 אחוז אחוזים מהדירות נמכרו לתושבי נתניה.

לדברי אלי ויצמן, מנכ"ל חברת INVIEW, המשווקת את פרויקט אמירי פארק חדרה, "הפרש המחירים בין נתניה לחדרה משמעותי מאוד. היום ניתן להשיג בשכונת הפארק דירת 4 חדרים של 108 מ"ר + 11 מ"ר מחסן דירתי במחיר של כ-1.2 מיליון שקלים, מחיר הנמוך ב- 300,000 שקל מדירות דומות בשכונת קריית השרון בנתניה למשל. המון זוגות צעירים המתינו על הגדר לחוק מע"מ אפס ורק צפו במחירים עולים. הפער הזה הוא סכום השווה להון שהם צריכים לגייס עבור המשכנתא לרכישת הדירה בחדרה".

פרויקט "אמירי פארק חדרה", בתכנון משרד אדריכלים גיורא גור, יכלול 550 יח"ד והוא ממוקם במרכז שכונת הפארק, צמוד לפארק חדרה וליד שכונת ניסן ושכונת ברנדס. בפרויקט 7 מגדלים בני 18-20 קומות, בהם 70 יח"ד בכל אחד ועוד 4 בניינים של 8 קומות כל אחד ובהם כ-40 יח"ד נוספות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות