fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נייתן אודווה יזכה למענק מיוחד במידה וחדרה תגיע לפלייאוף העליון

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה הודיעה אתמול (רביעי) על החתמתו של הזר החמישי, נייתן אודווה, שיחליף את פרדי פלומיין.  בחדרה התעכבו עם ההחלטה עד למשחק בשבת מול מועדון ספורט אשדוד אך נציגיו של השחקן הבהירו כי במידה והוא יעזוב את ישראל אז אין בכוונתו לחזור לכאן.

קברניטי חדרה שוחחו עם המאמן ניסו אביטן שנתן את ברכתו להחתים את השחקן כאשר בחדרה הודיעו לשחקן כי יסכימו להחתימו לארבעה חודשים בלבד במשכורת נמוכה כאשר אודווה יזכה למענק מיוחד במידה וחדרה תסיים את העונה הסדירה בשישייה הראשונה.

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

"רצינו להישאר עם ארבעה זרים אבל כאשר הקשר הסכים לרדת בשכרו אז החלטנו להחתימו מתוך כוונה שאם נגיע לפלייאוף העליון נקבל מענק משמעותי שייתן לנו את האפשרות לשלם בונוס לשחקן" אמרו בחדרה. אודווה צפוי להיות בסגל בשבת אך לא צפוי לפתוח כמו שאר המצטרפים כמו השוער חביב אוחיון, הקשר עדן קארצב והחלוץ איילון אלמוג.

בינתיים חדרה גם מדללת את הסגל והבוקר השאילה עד לסיום העונה את החלוצים עוז פרץ ואסי גומה להפועל אשקלון. גומה שנחשב לשחקן בית וסמל בחדרה לא זכה להזדמנויות בחודשיים האחרונים ואף ראה כי מצטרפים שחקנים חדשים ולכן ביקש לעזוב את הקבוצה. בתחילה גומה שחתום על חוזה לשלוש שנים רצה להשתחרר מכל החוזה אך לבסוף החליט להסתפק בהשאלה עד לסיום העונה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות