fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחק על עונה שלמה

במ.ס. אולגה מבינים את גודל המעמד: ניצחון על כפר קנא ישלח אותם למשחקי המבחן והפסד יוריד אותם לליגה ב'
"כאב ראש בריא". גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)
"כאב ראש בריא". גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)

"בשבוע הבא מצפה לנו משחק על עונה שלמה ואפילו על קריירה", כך אמר השבוע מאמן גבעת אולגה גל פיבך לקראת המשחק הקרוב מול מכבי כפר קנא. ניצחון במשחק ישלח כמעט בוודאות את אולגה למשחקי המבחן ויהפוך את סיום העונה להצלחה גדולה, ואילו הפסד ישלח אותה רשמית לליגה ב'. בקבוצה מצפים לקהל רב שיגיע לעודד את הקבוצה. בהנהלת הקבוצה שוחחו השבוע עם השחקנים והבהירו כי מדובר במשחק שיקבע לא רק את עתידם המקצועי אלא גם את עתידו של המועדון.

30 מאבטחים ו-20 שוטרים הגיעו לאבטח את משחק ההישרדות בין מ.ס. גבעת אולגה למכבי מעלות ביום שישי שעבר, לאחר שבהתאחדות לכדורגל הבינו כי מדובר במשחק רגיש. במגרש נכח גם חוקר מויצמן יער. המשותף לשתי הקבוצות הוא ששתיהן מאומנות על ידי מאמן-שחקן- אילן טל במעלות וגל פיבך באולגה.

בהרכב מעלות פתחו גיא סלמה בעשר במקומו של אלירן אוחיון ובהתקפה טל, אבי עמר ויקי ויצמן. אולגה עלתה עם הרכב דומה לזה שפתח בדרבי עם שינוי אחד – במקומו של שגיא חייט חזר להרכב אליעז שושן. כבר בדקה הראשונה הגיעה מעלות להזדמנות, כאשר אי הבנה בין הבלם זיו אוסון לשוער אודי לוי אפשרה לחלוץ מעלות אבי עמר לבעוט מקרוב אבל לוי הדף לקרן.

הקרן הפכה להזדמנות נהדרת של אולגה, כאשר הקשר שלו ברוור נשאר לבדו מול סלמה, אך שוער מעלות הוציא לקרן. עוד שש דקות עברו ואולגה השתלטה על המשחק והזדמנות נוספת לכבוש הסתיימה בקורת השער. חמש דקות אחר כך העביר טל כדור נהדר לויצמן, אבל שוב שוער אולגה אודי לוי הציל. בדקה ה~24 הגיע השער הראשון. אולגה קיבלה כדור חופשי כ-23 מטרים משער מעלות, וגומה בעט מדויק לפינה הקרובה וקבע 0:1. השער השני הגיע לאחר הגבהה נהדרת של אלקנתי מכדור קרן לראשו של אליעז שושן שנגח פנימה.

המחצית השנייה נפתחת בלחץ מתון של מעלות. עשר דקות בתוך המחצית הגבהה של המגן חי בן לולו הגיעה לראשו טל אבל שוב לוי הדף. אולגה חיפשה את השלישי כאשר 20 דקות לסיום שני המחליפים שגיא חייט ורועי עבדיאן יצאו למתפרצת אבל הכדור יצא החוצה.

שבע דקות לסיום קיבל שושן כדור כ-20 מטרים משער מעלות, עבר שלושה שחקנים ובבעיטה מדויקת כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו. בדקה האחרונה של תוספת הזמן הצליח יקי ויצמן לכבוש שער כבוד למעלות ובסיום 1:3 לאולגה. מעלות נפרדה רשמית מליגה א' ואולגה בדרך למשחק העונה בשבוע הבא מול מכבי כפר קנא.

בסיום המשחק עימות בין אילן טל לאוהדי אולגה הסתיים לאחר התערבות המשטרה. פיבך אמר בסיום: "היה לנו משחק טוב והעיקר הייתה לנו מטרה ועמדנו בה. כעת אנחנו יוצאים למשחק על עונה שלמה. יש לי כאב ראש בריא לגבי ההרכב. חן טקץ' חוזר, חן וטורי בכושר מצוין ובהתקפה יש לי מספר שחקנים בכושר נהדר כמו אליעז שושן, שגיא חייט וגל אלקנתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות