fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעשה מגונה: את סובלת מבעיית גב וצריכה עיסוי

נגד תושב חדרה בן 43, הוגש בסוף השבוע כתב אישום המייחס לו שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה בכוח. הנאשם פנה אל בנות ברחוב בטענה שהוא קורא בכף היד, ו"איבחן" שהן סובלות מבעיות גב וזקוקות לעיסוי. הנאשם המשיך לעסות את גופן ואף חיבק ונישק אתן בכוח שלא בהסכמתן

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) באמצעות עו"ד אלעד בורובסקי, הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט השלום בחדרה כתב אישום נגד תושב חדרה  בן 43 המייחס לו שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה בכוח.

 מכתב האישום עולה כי במהלך החודשים מאי – יוני 2012 בשלושה מקרים שונים בעיר חדרה פנה הנאשם, (שמפוקח לפי החוק לפיקוח על עברייני מין, למתלוננות שפגש בהן באקראי ברחובות העיר, וביקש מהן שתראינה לו את כף ידן על מנת ש"יקרא" בהן.

המתלוננות הראו לנאשם את כף ידן ולאחר שהתבונן בהן הנאשם טען כי הן סובלות מבעיות בגב ושהוא יכול לעשות להן עיסוי, כשהחל הנאשם לעסות ולגעת בגופן של המתלוננות, הן ביקשו מהנאשם שיפסיק לגעת בהן אך הנאשם המשיך לעסות את גופן ואף חיבק ונישק אתן בכוח שלא בהסכמתן.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות