fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חדרה צירפה את הרכז הותיק עדי פרג

קבוצת הכדורסל מהליגה הארצית צירפה את הרכז הותיק לאחר שהקפטן ניר סטולרו החליט לפרוש מכדורסל בשל פציעה. ניצחה 66:75 את עמק חפר
חיזוק משמעותי לחדרתים. עדי פרג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חיזוק משמעותי לחדרתים. עדי פרג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשקט בשקט, קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני חדרה נמצאת באחת מפתיחות העונה הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות. חדרה מדורגת במקום הרביעי בטבלת הליגה הארצית, לאחר תשעה מחזורים כאשר לפניה נמצאות הפועל רמת גן והפועל רעננה שתקציבם גדול פי שלושה מתקציבה. אתמול (ראשון) ניצחה 66:75 את הפועל עמק חפר ונשארה צמונה לצמרת.

בחדרה מספרים, כי אחת הסיבות לכך היא שילוב נהדר בין שחקנים צעירים תוצרת מחלקת הנוער לבין שחקנים ותיקים שתורמים מניסיונם. אגב, לפני כשבוע ספגה הקבוצה מכה קשר כאשר הקפטן ניר סטולרו החליט לפרוש מכדורסל בשל פציעה ובמקומו הוחתם השבוע עדי פרג.

סיבה נוספת ואולי עיקרית בהצלחה של חדרה העונה היא המאמן יוסי שוורץ. שוורץ אומנם לא התחיל את העונה בקבוצה, אבל הגיע במהלכה והחזיר את הקבוצה אל דרך המלך.

חיזוק משמעותי לחדרתים. עדי פרג (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חיזוק משמעותי לחדרתים. עדי פרג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שוורץ (34), גדל בהפועל חיפה כשחקן וכמאמן והעלה אותה מליגה א' לליגה הלאומית. בחדרה מקווים כי המאמן יצליח לעשות זאת גם בקבוצתם. בראיון לעיתון "חדשות חדרה" מספר שוורץ על הגעתו לקבוצה ועל התפעלותו מההתנהלות של המועדון.

אני חושב שחדרה זה מועדון מאוד מסודר שנמצא כבר מספר שנים בליגה הארצית ומתנהל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ורמה ניהולית הכי גבוהה שיש", אומר שוורץ, "אני מדי פעם נמצא באימונים של מחלקת הנוער ואני נפעם מעבודה היסודית שנעשית שם. יו"ר המועדון עירית מלכה קיבלה המלצות עלי ונפגשנו והחלטנו על יציאה לדרך משותפת. בחדרה יש קבוצה טובה ואני מכיר את רוב השחקנים שרציתי לראות בקבוצה שלי בסיטואציה זו אחרת והיום אני שמח שכולם איתי. מדובר בחבר'ה מדהימים".

מה המטרה שהצבתם העונה?
"המטרה הייתה לעשות דברים בצורה הטובה ביותר הן מקצועית והן משמעתית. רצונם של ראשי המועדון לראות כדורסל יפה ושכולם ייהנו מהקבוצה. מטרה נוספת היא להתברג בצמרת וזאת למרות שלא הייתה כוונה לעלות ליגה כי כולם מבינים שהתקציבים של רעננה ורמת גן גדולים בהרבה משלנו ואנחנו נמצאים אחריהם".

בכל זאת אתם רק במקום הרביעי. אולי תפתיעו?
"כרגע אנחנו עם שלושה הפסדים וזה רק בגדר תיאוריה במיוחד שהפסדנו גם לרעננה וגם לרמת גן. לשתי הקבוצות יש עומק גדול בקאדר השחקנים וזה משמעותי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב להצהיר אלא לעבוד קשה ולעשות את הדרך מניצחון לניצחון וכך גם הפעם. אני חייב לציין את עירית מלכה שחיה את הקבוצה כל הזמן ונותנת לנו את כל התנאים להצלחה ולראייה ההחתמה של עדי פרג. אני מאוד מקווה שדרך עבודה קשה יגיעו גם התוצאות הרצויות".

מה אתה חושב על היעדר הקהל החדרתי ועל האולם הישן בו אתם משחקים?
"בתור ילד ששיחקתי בהפועל חיפה אני זוכר תמיד את האולם בחדרה כאשר הקהל שם היה 'השחקן השישי' והיום זה חסר מאוד. אני חושב שהכדורסל חייב לקבל עזרה ותמיכה מכל הבחינות ועם השקעה נכונה אפשר לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית. גם האולם הגיע הזמן שיהיה ממוזג. האימונים כרגע במזג האוויר חורפי זה לא כזה להיט אבל על פי מיטב ידיעתי יש כוונה להשקיע ואני מברך על זה".

אתה מגיע כל אימון מחיפה. אתה נהנה?
"אם לא הייתי נהנה לא הייתי מגיע. מעבר לקטע המקצועי אני מחובר מאוד להנהלה ולשחקנים והרצון שלי להשקיע ולהחזיר להם על הפרקט. זה שאני רואה כל יום עד כמה חשובה הקבוצה ליושבת ראש, אני רוצה לגרום לה ליהנות מאיתנו".

יוסי שוורץ
נהנה להגיע לחדרה. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות