fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפעמים חלומות מתגשמים

בר צברי מחדרה, הוא השם הכי חם עכשיו במוזיקה המזרחית
בר צברי (צילום: יניב אדרי)
בר צברי (צילום: יניב אדרי)

בר צברי, נכנס לתודעת הציבור בתוכנית "אייל גולן קורא לך", כשכתב שיר לזכר חברתו שנפטרה ממחלה קשה. בימים אלו הוא עושה את צעדיו הראשונים בתעשיית המוזיקה, ולאחרונה הוציא סינגל חדש שנקרא "מאמי למה כך". "השמיים הם הגבול ולשם אני מכוון", הוא מספר בראיון ל"עכבר העיר- חדרה".

צברי בן 20, מבית אליעזר הוא ללא ספק אחת הדמויות המוכרות בתעשייה המקומית. הוא הוציא לאחרונה סינגל חדש שיהיה אחד השירים המרכזיים בדיסק החדש עליו הוא עובד בימים אלה. השיר "מאמי למה כך" שנכתב על ידי עדי כבירי ללחן של יוסי בן דוד הושמע כבר כמעט בכל תחנת מוזיקה אפשרית וזוכה לתגובות אוהדות רבות.

צברי מספר כי הוא נהנה מאוד מהעבודה על השיר ומהתוצאה הסופית אותה הוא הציג לראווה: "מדובר בשיר מצוין לדעתי. אני מאוד מחובר אליו ואני שמח לראות שגם התגובות של הרחוב מאוד אוהדות ומפרגנות" הוא מספר בצניעות אופיינית.

בקרוב סינגל חדש. בר צברי (צילום: גיא הכט)

צברי לכל מי שלא מכיר שבה את לב הצופים ובאופן מדהים גם את חברי צוות השופטים של תוכנית הטלוויזיה המשודרת בערוץ 24 "אייל גולן קורא לך" לאחר ששר באודישנים את השיר "עכשיו" אותו כתב לזכר חברתו שנפטרה לאחר מאבק במחלה קשה. באופן יוצא דופן, גולן החליט לקחת את צברי לאולפן הקלטות והקליט יחד עם צברי את השיר שזכה גם לסרט תיעודי על חייו.

מאז התוכנית עבר צברי כברת דרך ארוכה והיום עם פז"מ של עוד שנה בצבא, הוא עתיד להשתחרר בחודשים הקרובים. הוא מופיע בעיקר באירועים משפחתיים, ובמועדוני לילה ברחבי הארץ.

כיום, מתרכז צברי בעיקר בדיסק שאותו הוא עתיד להוציא בחודשים הקרובים. השיר "מאמי למה כך" הוא הרביעי במספר אחרי שיר הנושא של הדיסק -"עכשיו" דרכו פרץ לתודעה, "שוב", ו"באושר מתאהב".

בקרוב עתיד צברי להוציא שיר נוסף יחד עם קאוור לשיר "האם להיות בך מאוהב". הדיסק עצמו יכלול גם שירים קצביים וגם שירים שקטים במימון זהה. "אנחנו רוצים להוציא בין 11 – 12 שירים ורוצים שהחלוקה תהיה בערך חצי חצי בכדי להגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות