fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל החברות שלי לומדות ורק אני לא, אז מה אם אני מתקשה בלימודים"

נערה בת 15 מחדרה לא הולכת לבית הספר מאז פתיחת שנת הלימודים. הנערה סובלת מקשיים לימודיים, אך רוצה להמשיך ללמוד בבית הספר בו למדה בעבר. אביה טוען כי לא נמצא לה מקום באף מסגרת. הנערה:"אני יושבת בבית כל היום מול הטלוויזיה וזה מתסכל". עיריית חדרה: "התלמידה לא עומדת בדרישות המינימום, ובשל הישגים נמוכים, הוצעה לה מסגרת אחרת"
נערה צילום אילוסטרציה
(צילום אילוסטרציה)

מזה שלושה שבועות יושבת , ק' בת 15 מגבעת אולגה בבית ולא לומדת בשום מסגרת.  ק' סיימה את לימודיה בשנה שעברה בתיכון בעיר והופנתה בשנת הלימודים הנוכחית ללימודים בשלוחה של בית הספר תיכון חדרה בבית אליעזר או לבית הספר נעמ"ת.

נערה צילום אילוסטרציה
"אני יושבת בבית כל היום מול הטלוויזיה וזה מתסכל" (צילום אילוסטרציה)

הנערה  הייתה מעוניינת להמשיך בבית הספר  בו למדה, אך בשל קשיים לימודיים הופנתה למסגרות אחרות.  לדברי אבי הנערה,  בסוף החופש הגדול הוא הגיע לרשום אותה  בבית אליעזר  אולם נאמר לו שאין עבורה מקום.

"רצנו מהר לבית הספר נעמ"ת כדי לרשום אותה לשם והילדה ניסתה ללמוד בו, אבל לא התאקלמה ולא רצתה להישאר. מאז  עשינו סבב בין בתי הספר השונים בעיר ונאמר לנו כי בכולם אין מקום. ביתי  הייתה שמחה ללמוד באחת הכיתות המיועדות לתלמידים שהם מעט מתקשים, באחד מבתי הספר ואני נדהם מהעובדה כי אף בית ספר אינו יכול לקלוט אותה ולא נמצא לה פיתרון. ובינתיים אשתי ואני מאבדים ימי עבודה בהתרוצצויות".

ק' מספרת השבוע: "אני יושבת בבית כל היום מול הטלוויזיה וזה מתסכל. כל החברות שלי לומדות ורק אני לא, אז מה אם אני מתקשה באנגלית ובמתמטיקה? אני עדיין רוצה ללמוד, אבל במסגרת שמתאימה לי".

מאגף החינוך בעיריית חדרה  נמסר בתגובה: "אגף החינוך הוביל מהלך של התמדה והקטין את מספר התלמידים הנושרים מבתי הספר השש שנתיים. בין היתר נפתחו בבתי הספר כיתות מותאמות לצרכים שונים של ילדים. יחד עם זאת, התלמידה האמורה אינה עומדת אפילו בדרישות המינימום, ובשל הישגים נמוכים לאורך השנים הוצעה לה מסגרת מתאימה אחרת בעיר או מחוצה לה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות