fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחלון עדיין לומד

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, אירח את שר האוצר משה כחלון בפתיחת שנת הלימודים, וסייר עימו במבני חינוך חדשים שהקימה העירייה לקראת תחילת השנה
סגירת מעגל. גנדלמן, כחלון ואבוטבול (צילום: שלומי גבאי)
סגירת מעגל. גנדלמן, כחלון ואבוטבול (צילום: שלומי גבאי)

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן אירח את שר האוצר משה כחלון בסיור שפתח את שנת הלימודים תשע"ו. באירוח השר השתתפה גם לאה אבוטבול, אשר מלבד היותה המנהלת החדשה של אגף החינוך בעירייה, היא גם אחותו הצעירה של השר כחלון.

הסיור השנה התמקד בחנוכת מבני חינוך חדשים שהקימה עיריית חדרה. ראש העיר עדכן כי לקראת הפתיחה של שנת הלימודים החדשה בנתה העירייה 11 גני ילדים חדשים והרחיבה 5 בתי ספר ברחבי העיר. גנדלמן: "אנו פותחים את שנת הלימודים במערכת חינוך יציבה, המתפתחת כל העת לכיוונים חדשים כמו כיתות 2021, עם כוונה לפתוח את אזורי הרישום, ומגמות נוספות שיהפכו את מערכת החינוך העירונית לחדשנית ומובילה".

סגירת מעגל. גנדלמן, כחלון ואבוטבול  (צילום: שלומי גבאי)
סגירת מעגל. גנדלמן, כחלון ואבוטבול (צילום: שלומי גבאי)

השר כחלון שיבח את ההיערכות של מערכת החינוך העירונית ואמר שהחינוך הוא התפקיד החשוב ביותר מאחר שהוא מעצב את דור העתיד. עוד אמר, כי האוצר הוסיף לשנת 2015/16 כ-4 מיליארד שקלים לחינוך. כחלון: "הביקורת הגדולה והמרכזית הייתה שהתקציב של כחלון הוא מפונק ובזבזני. אבל אני גאה לבזבז כסף על חינוך, ואין לי ספק שבעוד כמה שנים יבינו שזה לא בזבוז זו השקעה".

הסיור כלל את הקמפוס החדש בבית ספר "מופת חופים" הנותן מענה לגידול במספר התלמידים, באגף חדש בתיכון הרב תחומי למדעים ואמנויות הכולל 5 כיתות חדשות, במבנה חדש בבית ספר "אילן רמון" הנהנה מתוספת של 6 כיתות נוספות, בבית הספר היסודי תורני "תחכמוני", קבעו מזוזה בגני הילדים "סער" ו"סיני" בשכונת הפארק ועוד.

הפמליה, ביקרה בכיתות א' וחילקו ערכות זהירות בדרכים לתלמידים החדשים ואיחלו להם הצלחה בלימודים. התרגשות מיוחדת ניכרה עם הגעת הסיור לבית הספר הממ"ד "יבנה" בשכונת גבעת אולגה, שם התחנך השר כחלון בילדותו. גם בחנוכת האגף החדש בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות סיפר השר כי נמנה על תלמידיו בתקופתו של המנהל קלמן צוהר, אשר היום בית הספר נקרא על שמו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות