fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר לא העפילה לגמר

מסיבת הסיום של הקבוצה, (צילום: גדעון רוזנשטיין)

קבוצת הנשים הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר בכדורעף סיימה בשבוע שעבר את העונה לאחר שנוצחה בסידרת חצי הגמר על ידי המועמדת הכמעט ודאית לזכיה בתואר האליפות מכבי חיפה.

המשחק השלישי שהתקיים בחיפה היה שקול במערכה הראשונה, אך בהמשך נטלו בנות חיפה את ההובלה אותה לא שמטו בדרך לניצחון 3:0 במערכות.

בחדרה ציינו בסוף השבוע את סיום העונה בארוחת עררב מסכמת בהשתתפות סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי ואורחים נוספים.

מסיבת הסיום של הקבוצה, (צילום: גדעון רוזנשטיין)
מסיבת הסיום של הקבוצה, (צילום: גדעון רוזנשטיין)

מאמן הקבוצה יניב בר-נצר: "עונה מצוינת. התחלנו ביכולת פושרת אך ככל שהתקדמה העונה הפגינה הקבוצה יכולת משופרת. סבלנו מפציעות ומחוסר באמצעי אימון ראויים בשל העדר אולם אימונים קבוע. יש במקום שחקניות טובות ואפשר לעשות בחדרה דברים יפים". עוזר המאמן עדי תדמור: "שמחנו לראות שילוב של שחקניות זרות מצוינות עם צעירות מקומיות שהתקדמו השנה באופן מרשים. פנטזנו על הגעה לגמר אך ברור שהמקום אליו הגענו הוא הישג ענק".

יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "למרות הקשיים הטכניים ובעיקרם העדר אולם קבוע זו השנה השנייה ברציפות דבר אשר משבש לנו לא פעם את לוח האימונים ולמרות התקציב שהוא מהנמוכים בליגה הצלחנו להימנות זו השנה השלישית ברציפות על רביעיית הצמרת ולהביא כבוד והישגים לספורט בחדרה. אנו פועלים בהתאם לחזון הספורט ההישגי שהצבנו לעצמנו וגאים בהצלחת המועדון הן  בקבוצת הדגל הבוגרת והן בקבוצות הצעירות. כמו בכל שנה גם העונה הבאה עדיין מעורפלת והרבה תלוי בתקציב ובעיקר בתמיכת הרשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות