fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה רושמת עלייה באחוזי הזכאות לבגרות

"אנו דואגים להתפתח ולהתקדם בתחום החינוך שלב אחר שלב בדרך למעלה" אמר ראש העירייה חיים אביטן המחזיק גם בתיק החינוך בעיר
חיים אביטן
קדנציה נוספת. חיים אביטן (צילום: מטה הבחירות של אביטן)

משרד החינוך פרסם היום את דו"ח אחוזי הזכאות לבגרות בעיר חדרה. מהדו"ח עולה כי חלה עלייה של כמעט אחוז אחד במספר הזכאים לבגרות בעיר משנת תשע"ב בהשוואה לשנת תשע"א.

ראש העירייה חיים אביטן הממונה גם על תיק החינוך בעיר: "אני שמח שאנו שומרים על תנופת העלייה באחוז הזכאים לבגרות וחשוב לי לציין שאחד הדברים החשובים בעיני במערכת החינוך בחדרה הוא שהגענו למצב בו אנו מצליחים למנוע את ההנשרה הגבוהה שהייתה קיימת בעבר בעיר ועמדה על קרוב ל-40 אחוז מכלל בוגרי העיר. אלה נשרו ממערכת החינוך עוד בטרם סיימו יב'. הצלחנו לצמצם את אחוז ההנשרה ולהוריד אותו ל-1.2 אחוז שזו ירידה משמעותית ביותר ובכך יצרנו בעצם מצב שכיום כמעט ואין בתחום הרשות שלנו הנשרה".

לדבריו של אביטן, שר החינוך ח"כ שי פירון בחר בעיר חדרה להיות אחת משמונה ערים שיובילו את הפרויקט החינוכי החדשני אותו הוא יוזם, פרויקט בו יעשה שינוי פדגוגי שיעניק אוטונומיה למחלקת החינוך העירונית שתונחה על ידי משרד החינוך.

אביטן: "אני שמח מאד שפירון מאמין במערכת החינוך של עירנו ובחר לשלב אותנו בפיילוט הארצי הזה. מבחינתי זה אחד מסממני ההצלחות של עיריית חדרה בתחום החינוך. אנו דואגים להתפתח ולהתקדם בתחום החינוך שלב אחר שלב בדרך למעלה ואמנם אנו צועדים לאט אך דרכנו בטוחה".

חיים אביטן
שומר על תנופת העלייה באחוז הזכאים לבגרות. חיים אביטן (צילום: מטה הבחירות של אביטן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות