fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מועדון הנוער הנטוש הפך למאורת סמים

במשך עשור עומד נטוש המבנה שנתן שהיה מועדון שכונתי בשנות ה-60 ולאחר מכן הוסב למועדון נוער עבור בית הסר שובו. התושבים מתריעים על מפגע בטיחותי ותברואתי
מועדון הנוער הנטוש בבית אליעזר
עד מתי? מועדון הנוער הנטוש בבית אליעזר (צילום: דליה לוי)

ברחוב הבונים בבית אליעזר, בסמוך לרחוב האביב, קיים כבר שנים מבנה מוזנח, ששימש אי שם בשנות ה-60 כמועדון שכונתי. עם השנים המבנה הפך למועדון נוער ובית הספר 'שובו' השתמש בו לקיומם של חוגים שונים. אלא במשך עשור המבנה עומד נטוש, לא נעשה בו כל שימוש והוא מהווה מפגע תברואתי ובטיחותי, ומאורת סמים לנרקומנים.

תושבת השכונה, דליה לוי: "מדובר במפגע אמיתי, שבתוכו יש לכלוך ואיש אינו דואג לעניין זה. כתבתי לא מעט מכתבים לעירייה בנדון, אבל שום דבר לא זז". באחד ממכתביה הרבים, שנכתבו כבר לפני שלוש שנים לעיריית חדרה, כתבה לוי: "לאחר פניות רבות למזכירת ראש העיר, אני פונה אליכם בניסיון אחרון. אנחנו, התושבים, גילינו סבלנות רבה והיינו עדים לפיתוח רחובות רבים בשכונה, אבל יש גבול להזנחה הפושעת".

מועדון הנוער הנטוש בבית אליעזר
עד מתי? מועדון הנוער הנטוש בבית אליעזר (צילום: דליה לוי)

יגאל ניסן, אף הוא תושב שכונת בית אליעזר המתגורר בסמוך למבנה הנטוש, מוסיף על דבריה: "מדובר במבנה שהפך למאורת סמים. יש בתוכו באנגים, ניירות כסף ומיטה, נרקומנים הפכו אותו לזולה. מעבר לכך אין בקרבתו תאורה. נמיות ושועלים מסתובבים גם הם במבנה, נערכו בינינו לבין חברי העירייה מספר פגישות והובטח לנו שהעניין לטופל, אבל זה לא קרה. ובינתיים, אנחנו סובלים".

אביגיל ברדה, תושבת השכונה מוסיפה על דבריו: "אנחנו פשוט פוחדים. הכלבה שלי הוכשה בחצר הבית כאשר הנחש לבטח יצא משטח הבניין הנטוש. יש לי צהרון בבית ואני תמיד עם אצבע על הדופק".

טרם התקבלה תגובה מעיריית חדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות