fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: חדווה יחזקאלי תתמודד לראשות העיר

חברת מועצת העיר לשעבר חדווה יחזקאלי תפתח את קמפיין הבחירות והיא מתכוונת להילחם למען הצעירים בעיר: "אני אעשה בחדרה את מה שפיירברג עשתה בנתניה" היא מבטיחה
חדוה יחזקאלי
חדוה יחזקאלי (צילום: עצמי)

ביום רביעי הבא, בשעה שמונה בערב, תקיים חברת מועצת העיר לשעבר בחדרה, חדווה יחזקאלי כנס בחירות ראשון שיפתח את קמפיין הבחירות שלה לראשות עיריית חדרה.  הכנס ייערך באולמי ארמון דוד בעיר. יחזקאלי  צפויה להציג את מצע הבחירות שעקרו מיגור ההגירה השלילית של צעירים מהעיר.

חדווה יחזקאלי
קמפיין נולד בשטח. חדווה יחזקאלי (צילום: עצמי)

"הקמפיין יכלול הקמת מכללה ומוסדות אקדמיים בחדרה וכן סיוע במתן מגורים, כי הכי חשוב זה להחזיר את הצעירים לעיר. אני אעשה בחדרה את מה שמרים פיירברג עשתה בנתניה, כשהביאה מקורות תעסוקה מהיקב ומהגורן", מספרת  יחזקאלי הערב ל"בלינקר".

לדבריה, פיירברג מהווה עבורה בהחלט מודל. "היא הפכה כל אבן בעיר והפכה את נתניה לפנינה והדבר משתקף במחירי הנדל"ן. המטרה שלי היא להביא יזמים ומפעלים לעיר חדרה, כמו שהיא הביאה, ולפתות אותם במחירי ארנונה נמוכים. וכמובן, בו זמנית, גם לסייע לעסקים הקיימים לצמוח ולפרוח בכל דרך. כמו כן, מטרתי היא גם לשמור על אוצרות הטבע ושטחי הים ולמנוע השתלטות של כרישי נדל"ן על שטחי ציבור. כמו כן, ישנו פעיל שהכין עבורי תוכנית ספורט מפורטת ואני מבטיחה שאתן אחוז מתוך כלל תקציב העירייה השנתי לטובת הספורט".

לדבריה, הקמפיין הנוכחי שעתיד לרוץ החל מרגע ההכרזה, לא נולד בשום משרד פרסום או במוחם הקודח של יועצים אסטרטגיים, אלא נולד מהשטח. מתוך הפגישות הרבות שערכה עם תושבי העיר. עוד מוסיפה יחזקאלי ואומרת כי אין לה כסף או מממנים. "על השלטים שיודבקו על האוטובוסים הוצאתי כ-3000 שקלים בלבד מכיסי".

במהלך הקמפיין צפויים חוגי בית וגם פגישות עם תושבי העיר. "כבר 12 שנה אני מסתובבת כאן ונפגשת עם התושבים, כך שאני מודעת מצוין לצרכיהם ומכירה היטב את השטח", היא מסכמת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות