fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהביאן עזב את אולגה

זו הייתה אמורה להיות עונה מבטיחה עם מאמן קשוח שהגיע לעשות סדר במ.ס גבעת אולגה. אבל המאמן שרון זהביאן פוטר היום מהקבוצה. זהביאן בתגובה: "קיבלתי הודעה ממאיר אביטן לא להגיע יותר לאימונים. אני מקווה להגיע להסדר כספי על גובה הפיצוי"
שרון זהבידן
. שרון זהבידן ( צילום גיא גולדפרב)

זעזוע בקבוצת הכדורגל של מ.ס. עדי גבעת אולגה לאחר שמאמן הקבוצה שרון זהביאן פוטר מתפקידו. דווקא לאחר הנקודה הראשונה של הקבוצה במשחק החוץ מול אסי גלבוע החליטה הנהלת הקבוצה להיפרד ממאמנה שאימן בסך הכול ארבעה מחזורים.

בהנהלה הגדירו את הפרידה בכך ש'ההנהלה איבדה אמון' במאמן וההנהלה לא מרוצה מהתוצאות ומהיכולת של הקבוצה במשחקים. אתמול נפגש זהביאן עם מאיר אביטן, שהביא אותו לקבוצה. ראוי לציין כי לא כל ההנהלה הייתה בעד העזיבה של המאמן והיו אף כאלה שחשבו כי המאמן ראוי להזדמנות נוספת בעיקר בשל העובדה שהתקציב של הקבוצה ירד העונה באופן משמעותי.

שרון זהבידן
"לא כל האשמה עליו". שרון זהביאן ( צילום: גיא גולדפרב)

"לא כל האשמה אליו. הוא בסך בן אדם טוב ומאמן טוב, אבל זה פשוט לא הלך הפעם" אמר חבר בהנהלה.

אביטן הגיב: "הודעתי לשרון זהביאן על סיום תפקידו בקבוצה. הבאתי אותו לקבוצה אבל לצערי הוחלט כרגע להיפרד ממנו. שרון קיבל את זה כמו כל אחד במצב הזה".

זהביאן בתגובה: "קיבלתי הודעה ממאיר אביטן לא להגיע יותר לאימונים. אני מקווה להגיע להסדר כספי על גובה הפיצוי ומתכוון לפנות למקומות הראויים בנושא".

כרגע עדיין לא ברור מי יחליף את זהביאן בתפקיד. נכון לכתיבת שורות אלה (שלישי בצהריים) עדיין לא ברור מי יחליף את זהביאן בתפקיד. המועמד הבכיר הוא טל בניה שאימן בעונה שעברה את מכבי דליית אל כרמל.

בניה נחשב למאמן בכיר וכבר בשיחות הראשונות שלו עם ראשי הקבוצה דרש חיזוק עם הגעתו. מועמדים נוספים היו המאמן אלכס ברמכר שאימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער של עירוני ראשון לציון. מאמן נוסף שמועמדותו עלתה בתחילת השבוע הוא רחמים סלע שהתפטר בסוף השבוע האחרון מעירוני קרית אתא. עוד נודע כי הקבוצה התעניינה גם בשורותיו של שחקן העבר ארז מסיקה, תושב העיר שיבוא לאמן את הקבוצה.

הכתבה המלאה ביום שישי בחדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות