fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה עברה לקבוצת ניהול

הפעם נראה כי זה סופי: בתיווך ראש העיר תעבור הפועל חדרה מידיו של יואב קובי לידי עמותה חדשה בראשותו של אורן גולן. חברים נוספים בקבוצת הניהול החדשה: זוהר אריה, משה סגל, אבי בנבנישתי, יעקב רוקח, יעקב וולטוך ואבי ארגז
אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)
אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)

כפי שדיווחנו כאן בשבועות האחרונים, בהפועל חדרה לא ויתרו על רעיון מכירת הקבוצה, והשבוע אכן הגיע ההסכם המיוחל. קבוצת ניהול חדשה רכשה את הקבוצה מידיו של יואב קובי, הבעלים המיתולוגי, לאחר מו"מ ממושך ובתיווכו של ראש העיר, צביקה גנדלמן.

מי שיהיו חברים בקבוצת הניהול החדשה הם משה סגל, זוהר אריה, אבי בנבנישתי, יעקב רוקח, יעקב וולטוך, אבי ארגז ואורן גולן. בתחילת השבוע חולקו תפקידים לחברי העמותה, כאשר אריה ובנבנישתי יהיו אחראים על התקציב במועדון. יעקב רוקח יהיה המנהל האדמניסטרטיבי של מחלקת הנוער ויעקב וולטוך ואבי ארגז ישמשו כמנהלים מקצועיים של בתי ספר לכדורגל ומחלקות הנוער. אורן גולן יהיה האחראי על הקבוצה הבוגרת וישמש גם כיו"ר העמותה החדשה.

אורן גולן. יוביל את האגודה (צילום: שלומי גבאי)
אורן גולן. יוביל את האגודה (צילום: שלומי גבאי)

העירייה הבטיחה להנהלה החדשה שתקבל כחצי מיליון שקלים לטובת אחזקת מגרשים, כאשר מחצית מהסכום יעבור ליואב קובי. בנוסף הבטיח ראש העיר כי יעביר בקרוב כ-300 אלף שקלים לטובת הקבוצה הבוגרת של המועדון.

עוד דובר במסגרת הישיבה בין כל הנוגעים בדבר, כי כבר בימים הקרובים יפנו המנהלים החדשים של הפועל חדרה להנהלת גבעת אולגה במטרה לבצע איחוד בין שני המועדונים לקראת העונה הבאה. "החזון של ראש העיר הוא לראות קבוצת כדורגל אחת בחדרה", אמרו בעירייה.

בשלב זה נראה כי באולגה לא ששים לדרישות של עיריית חדרה ואמרו בנושא: "עד עכשיו אף אחד לא פנה אלינו ובכלל נראה כי אנחנו לא חשובים לראש העיר, שאפילו לא טרח לספר לנו על תוכניותיו. בשלב זה אנחנו נמצאים בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה".

בנוגע לתוכניות המקצועיות, בחדרה החליטו כי כרגע לא יבוצעו שינויים בצוות המקצועי, וכמובן שינסו להתחזק עד לפתיחת הליגה כדי לבנות סגל כמה שיותר חזק.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות