fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנשים והגברים של מנשה/חדרה/עמק חפר עלו לחצי גמר גביע המדינה בכדורעף

קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)

בדומה לקבוצת הנשים, גם קבוצת הגברים של מנשה/חדרה/עמק-חפר' העפילה לחצי גמר גביע המדינה. במשחק רבע הגמר שהתקיים בקיבוץ עין-שמר אירחה הקבוצה את ק.ק.תל אביב הצמודה אליה בבית התחתון.

הקבוצה המקומית בניצוחו של עידו דוד הצעיר, הפגינה משחק התקפה מצוין אל מול ההגנה היעילה של התל-אביבים. המערכות במשחק היו צמודות (27:25 , 25-22, 25-22) ובסיום, 0:3 חלק למנשה/חדרה/עמק-חפר, ששולח את הקבוצה לאולם בנעמן למפגש בחצי הגמר נגד מחזיקת הגביע הפועל מטה אשר שטרם נוצחה העונה.

במועדון המאוחד אמרו: "מדובר בעוד מטרה שהצבנו לעצמנו ועמדנו בה. מצפה לנו משחק קשה מול הקבוצה הטובה בישראל אבל ננסה לעשות את המקסימום ובמשחק אחד הכול יכול לקרות".

קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)
קבוצת הנשים (צילום: גדעון רוזנשטיין)

במסגרת המחזור השישי של משחקי הפליאוף העליון, אירחה קבוצת הנשים מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר באולמה הביתי בקיבוץ עין החורש, את מכבי XT חיפה והפסידה 3:0 במערכות. הקבוצה החיפאית שלטה לאורך כל המשחק באחוזי התקפה גבוהים, למרות שנתקלה במשחק הגנה מצוין של המקומיות.
בשבועיים הקרובים מצפים לקבוצה שני משחקים קריטיים להמשך הדרך: משחק ביתי מול ק.ק.תל-אביב בעוד עשרה ימים בעין החורש ולאחריו משחק חוץ ברעננה .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות