fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתנה מורטת עצבים: הפועל חדרה מחכה לאישור על ניהול תקין

הפועל חדרה. צילום ארכיון
הפועל חדרה. צילום ארכיון

נציגי הפועל חדרה נפגשו היום (שני) אחר הצהריים עם רשם העמותות במטרה לקבל אות ניהול תקין שמקנה תוספת של שלושה מיליון שקלים לתקציב הקבוצה לקראת העונה הבאה.

בשבועות האחרונים טענו במשרד המשפטים כי העמותה שמנהלת את חדרה ביצעה מספר פעילויות שגויות ולכן אינה מאושרת לקבל את הניהול התקין. ראשי חדרה נפגשו לאחרונה עם עורכי דין שטיפלו בנושא והעבירו את כל המסמכים הנדרשים על פי בקשת רשם העמותות.

לבלינקר נודע כי נציגי משרד המשפטים  דיווחו  על שיפור בניהול הקבוצה בשנה האחרונה ותשובה סופית צפויה להתקבל עד סוף השבוע.

"מאז שבנינו את הקבוצה מחדש, עוד בליגה א', ההתנהלות שלנו זוכה לשבחים מכל הבחינות, ואנחנו מאמינים כי רשם העמותות יקבל את הטענות שלנו וייתן לנו את המסמך המבוקש", אמרו בחדרה.

בינתיים בחדרה עובדים על הרכש ואחד המועמדים להצטרף לקבוצה הוא החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו, מי שחתם בקיץ 2016 בהפועל באר שבע לשלוש שנים. הברזילאי בן ה-29 הברזילאי אומנם כבש שלושה שערים ב-12 משחקים במדי האלופה, אבל בחודש ינואר 2017 הושאל למועדון ספורט אשדוד ולא כבש ב-13 משחקי ליגה. הוא פתח את העונה החולפת באלזיגספור מהליגה השנייה בטורקיה וכבש שער אחד בשישה משחקים. מרניאו עבר לארוקה מהליגה השנייה בפורטוגל ולא כבש בשישה משחקים נוספים.

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, התרשם בעבר מהשחקן ששיחק בבאר שבע שצפוי להגיע בקרוב לישראל ולעבור בדיקות רפואיות.

אם וכאשר יימצאו תקינות יאפשרו את חתימתו בשורות העולה החדשה, אך הדבר תלוי בכך שיתקבל אישור רשם העמותות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות