fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר ערן כרמלי עבר בהצלחה ניתוח בצווארו

ערן כרמלי שנפגע בעמוד השדרה לפני חמש שנים בעקבות תאונת דרכים, עבר אתמול בהצלחה ניתוח לקיבוע חוליות עמוד השדרה בצווארו. כרמלי: "התעוררתי מהניתוח כמו משנת צהריים נעימה"
ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)
ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)

אתמול (שני) בשעה אחת עשרה וחצי בבוקר, עלה המוסיקאי ערן כרמלי על שולחן הניתוחים בבית החולים אסותא בתל אביב, לקיבוע חוליות עמוד השדרה בצווארו. בשעה שבע בערב, כשהוא שוכב במיטתו שבבית החולים, אמר כרמלי לעיתון "חדשות חדרה": "התעוררתי מהניתוח כמו משנת צהריים נעימה. אני מאושפז במחלקה האורטופדית של בית החולים ומרגיש בסדר גמור. מדובר בניתוח שיש בו סיכונים והוא עבר בשלום".

את הכסף לצורך הניתוח שעלותו 15 אלף שקלים, גייסו אנשים פרטיים ועמותת ידידים לרפואה שהתגייסה לטובת העניין. אחרי שיחלים, צפוי לכרמלי ניתוח נוסף לצורך קיבוע החוליות בעמוד השדרה המותני. כשהתאושש מההרדמה אחרי הניתוח, טלפנו אליו מאקו"ם והודיעו שגויסו למענו על ידם 5,000 שקלים עבור הניתוח הבא.

כרמלי, מוסיקאי ואב חד הורי לשניים, נפגע בעמוד השדרה לפני חמש שנים בעקבות תאונת דרכים. מאז הוא אינו יכול לעבוד, נזקק לקביים וסובל מכאבים עזים שרק הולכים וגוברים וחובותיו השונים רק הולכים ותופחים.

אחרי הניתוח הראשון כרמלי אופטימי מתמיד: "אני קם רק עם עזרה ואזדקק לעזרה גם בהמשך, במהלך תהליך ההחלמה אותו אעשה בביתי, שיהיה ארוך. ואני מתכוון להחלים לגמרי, עם המון עבודה ופיזיותרפיה. הסיכון המרכזי בניתוח אותו עשיתי השבוע, הוא פגיעה במיתרי הקול ולמזלי זה לא קרה. לקחתי את הסיכון והלכתי עם זה על אף שהקול שלי הוא אחד הכלים המשמעותיים שיש לי, מעבר לנגינה. כי סמכתי על המנתח. אחרי ההחלמה מהניתוח, ייקבע התאריך לניתוח השני. המסע שאני עורך בימים אלה חיזק את הגוף ואת הנשמה שלי ואני רגוע".

מעבר לתקומה של אקו"ם, נערכות בימים אלה עבור כרמלי התרמות שונות, פרי יוזמות של אנשים טובים המעוניינים לעזור. שאחד מהם אף תרם עבור כל התורמים, בין היתר גם אלה שהגיעו למופע ההתרמה למען כרמלי שנערך במועדון הבארבי בת"א בחודש יולי, כרטיס טיסה סביב העולם שיוגרל ביניהם.

בנוסף, במופע ההתרמה שנערך עבור כרמלי במועדון האיימוס בעיר, נתרמו 2,000 שקלים.

ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)
ערן כרמלי (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות