fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההצגה חייבת להימשך

צילום ההצגה ליצן החצר: תאטרון אורנה פורת
צילום ההצגה ליצן החצר: תאטרון אורנה פורת

באולם התרבות רנה שני בחדרה  לא קופאים על השמרים, וגם לא יניחו לילדי העיר לוותר על תרבות לטובת עוד זמן מסך מיותר. בשנת הלימודים הקרובה, לא רק המבוגרים יכולו להנות מהצגות מובילות, אלא גם הצעירים יותר. עכשיו, ביוזמת עמותת פנאי העיר ובחסות ראש העיר צביקה גנדלמן, רנה שני מרחיב ומשדרג משמעותית את מנוי הילדים.

"זיהינו ירידה בצריכה של ההצגות המסחריות אצל הילדים ואז החלטנו ללכת לכיוון התיאטרון הרפרטוארי", אמרה אמירה משה, מנהלת אולם התרבות רנה שני, "יש לנו כוונה לגדל דור של ילדים שהם דור העתיד שיצרוך את התרבות אצלנו בעיר , גילינו שיש בחדרה פוטנציאל והייתה גם דרישה מצד ההורים לעשות מנוי ילדים ולהביא הצגות שיש בהן מסר ומהות של תאטרון“.

המנוי שכלל סדרה של 4 הצגות החל בשנה שעברה בחודש דצמבר והסתיים באפריל. “אז התחלנו אותו די מאוחר, אבל הוא נחל הצלחה לכן השנה החלטנו להרחיב ל-6 הצגות שיחלו כבר מחודש אוקטובר הקרוב", הוסיפה משה, “בשנה שעברה המנוי כלל רק הצגות של תאטרון אורנה פורת והשנה בנוסף אליו, הוספנו גם הצגות מהתאטרון של אולם רינה שני, בניהולו של רונן גולדפרב. ההצגות הן איכותיות, ססגוניות, מרהיבות, עם מסר ברור ומשאירות טעם של עוד".

צילום ההצגה ליצן החצר: תאטרון אורנה פורת
צילום ההצגה ליצן החצר: תאטרון אורנה פורת

אלו ההצגות שמחכות לכם במקום: אלאדין ומנורת הקסמים ב-18.10.17, ליצן החצר של תאטרון אורנה פורת עם ישראל בן גוריון ב-20.11.17, ההצגה פרצוף חמוץ גם היא של תאטרון אורנה פורת ב-23.1.18. ההצגה עכבר העיר ועכבר הכפר ב-22.2.18, ההצגה זהבה ושלושת הדובים ב-22.3.18 וההצגה האחרונה, טרוף אותי של תאטרון אורנה פורת ב-15.5.18.

מחיר המנוי שווה לכל כיס בעלות 270 שקלים, ניתן לפרוש ל-5 תשלומים ללא ריבית. חברי עיריית חדרה, חברת החשמל, בריאות כללית והסתדרות המורים יקבלו מנוי מסובסד במחיר 220 שקלים, כשחברי ארגון המורים זכאים למנוי מסובסד במחיר 170 שקלים.

"מאוד חשוב לנו שההצגות יהיו איכותיות. עם שפה, תפאורה , תלבושות, מוזיקה. הצגות שיגרמו לילדים לרצות לחזור שוב ושוב", אמרה משה, “אולם שני הוא אולם אינטימי מאוד מתאים להצגות ילדים אנחנו מגדלים כבר כמה דורות של ילדים שמאוד שמחים לחזור אלינו כל פעם מחדש.

"המנוי הוא מתנה נפלאה לקראת החגים, מאוד מומלץ לקראת החגים, מתנה שנמשכת לאורך שנה ומשאירה טעם טוב וזכרון עוצמתי לילד שמקבל אותה”

להזמנת מנוי ניתן להתקשר למספר 04-6210661/2 או נייד 053-2478009

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות