fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם יהיה סיבוב שני בחדרה?

שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות בחדרה והרוחות סוערות
חיים אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)
חיים אביטן
אביטן (צילום: דוברת עיריית חדרה)

הרוחות בחדרה סוערות לקראת פתיחת הקלפיות מחר (שלישי) בבוקר. ללא ספק הבחירות לראשות עיריית חדרה הן בין המעניינות בארץ. בעיר מדברים  כי ייתכן סיכוי לסיבוב שני. ארבעה מועמדים לראשות העיר: חיים אביטן, צביקה גנדלמן, חדוה יחזקאלי ושלמה בוזגלו

ראש העירייה חיים אביטן, עבר שנה לא פשוטה עם חקירה נוספת, פשיטה על העירייה מעצר של שמונה ימים, אך  הצליח לעמוד על רגליו תוך זמן קצר ולהעמיד לצידו את צמרת השלטון בישראל.  לפני מספר ימים הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכה באביטן ויחד איתו שורה של שרים.

אביטן: "הניסיון והיכולת שיש לי להוביל את העיר חדרה, מוכחת בשטח. היו הרבה ראשי ערים בחדרה והיא לא זזה לשום מקום. המפתח להצלחה הוא ראש עיר שיש לו דלתות פתוחות אצל ראש הממשלה ואצל שרי ממשלה וכך אפשר לפתח את חדרה. במהלך השנים האחרונות קבלתי למעלה ממיליארד וחצי שקלים לפיתוח חדרה".

צביקה גנדלמן
צביקה גנדלמן (צילום שלומי גבאי)

גנדלמן מתמודד זה הפעם השנייה לראשות עיריית חדרה. בשנת 2008 עשה זאת יחד עם  חדווה יחזקאלי, שכיום מתמודדת ברשימה עצמאית. אז, הפסיד גנדלמן לאביטן בהפרש של 30 אחוזים והיה חבר אופוזיציה.

גנדלמן: "אני משוכנע שאבחר ובלילה שאחרי הבחירות לחדרה יהיה ראש עיר אחר".

חדוה יחזקאלי
חדוה יחזקאלי (צילום: עצמי)
שלמה בוזגלו
שלמה בוזגלו ( צילום: שלומי גבאי)

האופוזיציונרית הגדולה של אביטן בשנים האחרונות, חדווה יחזקאלי ממשיכה במירוץ לראשות העיר ברשימת הירוקים. יחזקאלי  הצהירה כי היא לא חוברת לאף מפלגה ומתמודדת עד סוף המרוץ לראשות העירייה.  יחזקאלי מניפה את המלחמה בשחיתות בשנים האחרונות ואך זכתה בשנת 2012 בפרס אומ"ץ.

המועמד לראשות העירייה שלמה בוזגלו ממשיך לרוץ לבד ובוחר שלא להצטרף כרגע לאף אחד מהמועמדים האחרים, כדי להגדיל את סיכוייו לכהן כסגן ראש העירייה או כחבר מועצת עיר. "אני עדיין מאמין שאנצח למרות כל הסקרים", הוא אומר ומוסיף שבימים האחרונים, הוא בעיקר עורך חוגי בית וכנסים. ביניהם, כנס גדול במועדון הפאזל בעיר, בו לקחו חלק כ-150 פעילים וחוגי בית בשכונת הקאונטרי קלאס ובגבעת אולגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות