fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברשימת מפגלת העבודה בחדרה עושים חשבון נפש

לראשונה בתולדותיה, אין לרשימה נציגות במועצת העיר. "אין לי ספק שנעשו טעויות במהלך הקמפיין", אומר ראש הרשימה בעיר צביקה לזרוביץ'
צביקה לזרוביץ (עצמי)
צביקה לזרוביץ (עצמי)
"הרשימה צריכה להיות מאוחדת". צביקה לזרוביץ (צילום: עצמי)
"הרשימה צריכה להיות מאוחדת". צביקה לזרוביץ (צילום: עצמי)

אחרי הבחירות האחרונות בעיר חדרה, בהן השיגה רשימת מפלגת העבודה בעיר 800 מנדטים בלבד ולא הצליחה להיכנס, לראשונה בתולדותיה, למועצת העיר, עורך ראש הרשימה צביקה לזרוביץ' חשבון נפש.

"אין לי ספק שנעשו טעויות במהלך הקמפיין", הוא אומר, "אבל מי שלא עושה לא טועה. את הקמפיין ניהלנו ללא יחסי ציבור בכלל ובתקציב מינימאלי של 80 אלף שקלים".

בבחירות הקודמות למועצת העיר, כשעמדה שרה גובס בראש הרשימה, השיגה הרשימה מנדט אחד וכן גם בבחירות שקדמו להן, לפני עשר שנים, השיגה הרשימה שלושה מנדטים.

להתרסקות בבחירות קדמו פריימריז, במהלכם עקף לזרוביץ' את גובס שעמדה עד אז במשך שתי קדנציות בראש הרשימה והיא נותרה במקום השני. כיוון שכך, החליטה לפרוש ולהצטרף לרשימה "יחד למען חדרה", בראשות טל אליהו והוצבה שם במקום השלשי.

גובס: "אני חושבת שמה שקרה במהלך הבחירות, הוכיח כי מי שתרמה למפלגה היא שרה גובס. המפלגה לא קבלה את המועמדות שלי והחליטה לבחור באדם לא מוכר וזאת התוצאה. אני עצמי במפלגה מאז גיל 15 ותרמתי לה המון".

ללזרוביץ', מצדו, יש תובנות אחרות: "הרשימה צריכה להיות מאוחדת מבלי שאנשים מתוכה יתמכו ברשימות אחרות. יש לפעול, על ידי מנגנונים חוקתיים, לכך שאנשי המפלגה לא יוכלו להתמודד במקביל להיותם כאלה, במסגרת רשימות אחרות".

גובס בתגובה: "אי אפשר למנוע מחברים במפלגה לעשות כן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות